משפחת ההרוגה בנפאל: "כל מי שזכה להכיר אותה התאהב בחיוך שלה"

ורד אביישר, 26, מקיבוץ עין הנציב, ותלמידת המדרשה במגדל עוז, היא הישראלית שנפצעה בתאונת דרכים בנפאל ונפטרה מפצעיה היום. בתאונה נפצעו עוד 8 ישראלים באורח קל

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/10/17 18:54 יט בתשרי התשעח

משפחת ההרוגה בנפאל: "כל מי שזכה להכיר אותה התאהב בחיוך שלה"
ההרוגה בנאפל. ורד אביישר, צילום: צילום מפייסבוק

משפחת אביישר ספדה היום לורד: "ורד אהובתנו, בתנו ואחותנו, נולדה וגדלה בקיבוץ עין הנצי"ב שבעמק בית שאן. בת ליהודה ושירה,

השלישית מבין שבעה אחים ואחיות. ורד התחנכה בבית הספר שק"ד, בקיבוץ שדה אליהו, לאחר סיום לימודיה בתיכון בחרה ללמוד בבית המדרש לנשים במגדל עוז, ולאחר מכן שירתה כמש"קית הוראה בחיל החינוך. ורד סיימה בקיץ האחרון לימודי תואר ראשון באוניברסיטה העברית בירושלים במסלול פכ"ם (פילוסופיה, כלכלה ומדעי המדינה).

כל מי שזכה להכיר אותה, אפילו קצת, התאהב בחיוך שלה, בשמחה הפשוטה והטבעית שהיא הקרינה. חכמה ומבריקה, מנגנת על כל דבר ושרה יפה כל כך. אוהבת טבע וטיולים, אוהבת אדם, אוהבת את החיים ונהנית מהם. מציבה לעצמה מטרות ואתגרים ונחושה לעמוד בהם. אחות אהובה, חברה טובה ודודה מושלמת ל-3 אחיינים שאהבה כל כך והם החזירו לה אהבה מתוקה.

ורד שלנו יצאה שמחה ונרגשת לטיול לנפאל, תיכננה לשהות שם כחודש במחשבה אולי להאריך את השהות. תוכניותיה נגדעו בהתהפכות הג'יפ שבו נסעה עם חברים ברכס האנאפורנה. ורד נפצעה קשה ולצערנו הרב מאמצי החילוץ וההחייאה לא הועילו והיא נפטרה כשהיא בת 26 בלבד, בחול המועד סוכות י"ח בתשרי. כעת אנו עסוקים בהסדרי הבאתה לארץ.

אנו מודים לצוותי החילוץ בנפאל, לשליח חב"ד הרב חזקי ליפשיץ, לחברת הביטוח ולעובדים בחדר המצב במשרדי החוץ על מאמציהם הרבים. מודים גם לכל חברינו וקרובינו שעוטפים ומחזקים אותנו בשעותינו הקשות.

בטוחים שורד תמשיך לזרוח בליבותיהם של כל אוהביה, קרוביה ומכריה".

פוסט שכתבה שליחת חב"ד בנפאל בעמוד הפייסבוק שלה:

https://www.facebook.com/chezki.lifshitz/posts/10154828034906957

אחותה של ורד סיגל ספדה לה בפייסבוק: "ורד אחותי אהובתי ואהובת כולם הלכה מאתנו. אני לא נוהגת לכתוב פה, אבל עכשיו, אחרי לילה קשה מנשוא, ולפני ימים קשים וארוכים וכואבים, אני מבקשת לספר לכם קצת על האור שלה, כמה שמחה ופשוטה. כמה שנונה וחריפה, כמה אוהבת טבע ואדם, כמה ישירה ואמיתית, כמה מצחיקה, כמה חברה טובה, כמה איכפת לה מהמשפחה, כמה מאוהבת באחיינים שלה, כמה תאוות חיים וכמה מעט חיים. ואי אפשר שכל זה פשוט נפסק, נאחזת בתקווה שכל הטוב הזה ממשיך לזרוח איפשהו. בתקווה לימים של חסד ורחמים".

הרב מאיר נהוראי, יו"ר בית הלל ורב מושב משואות יצחק, שלימד את ורד המדרשה במגדל עוז אמר: "אמנם כשמונה שנים חלפו מאז סיימה את לימודיה בבית המדרש, אבל היא זכורה לי היטב. מתמידה בלימודיה, אוהבת תורה ואוהבת חברה ואדם. גם לאחר לימודיה שמרה על קשר עם בית המדרש. חיוך ושמחה ליוו אותה בכל צעד ושעל. כמה קשה שבשבוע זה שמוגדר  זמן שמחתנו נלקחה מאיתנו ורד שהשמחה היתה חלק מהותי מאישיותה האצילית . כל פעם שפגשתי אותה השיחה לוותה בחן ובחיוך מיוחד.

אמיתי פורת מזכ"ל הקיבוץ הדתי התייחס למותה של ורד ואמר "תנועת הקיבוץ הדתי אבלה וכואבת עם משפחת אבישר  וקיבוץ עין הנצי"ב על מותה של ורד ז"ל בתאונה אמש בנפאל. ורד היא בת לדור השלישי בקיבוץ הדתי בעין הנציב וביבנה. התנועה תסייע ככל שידרש למשפחת אבישר ולעין הנציב."

ורד , בת 26 מקיבוץ עין הנצי"ב שבעמק בית שאן, הייתה חלק מקבוצה של מטיילים ישראלים שהתהפכו במהלך נסיעתם במסלול האנאפורנה. שמונה מטיילים ישראלים נוספים נפצעו באורח קל.

מבצע החילוץ של הגופה, שבו השתתף גם שליח חב"ד במדינה הרב חזקי ליפשיץ, נמשך 15 שעות. האנאפורנה הוא רכס בהרי ההימלאיה ונחשב לאחד ממוקדי התיירות המרכזיים בנפאל, שמושך אליו גם מטיילים ישראלים רבים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן