משפחות שכולות לראש הממשלה: "הרוס את בתי המחבלים שרצחו את יקירנו"

משפחות שכולות, בהן משפחתו של ארי פולד ז"ל אלמנתו של ינאי ויסמן ז"ל, ומשפחתו של עדיאל קולמן ז"ל במכתב תקיף לראש הממשלה להרוס את בתי המחבלים שרצחו את קרובי משפחתם: "טרור לא מנצחים בבג"ץ"

חדשות כיפה גלעד כהן 02/10/18 20:44 כג בתשרי התשעט

משפחות שכולות לראש הממשלה: "הרוס את בתי המחבלים שרצחו את יקירנו"
ארי פולד, צילום: באדיבות המשפחה

במכתב מרגש ותקיף כאחד פנו היום (ג') כמה משפחות שכולות לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון אביגדור ליברמן בדרישה להרוס את בתי המחבלים שרצחו את קרובי משפחתם. "לא רוצים שיהיו עוד הרוגים. לא רוצים שיהיה עוד משפחות שבתיהם יהרסו. אנחנו מבינים שהדרך היחידה היום היא להרתיע את המחבלים הבאים"

במכתב עליו חתומות חמש משפחות, אביגדור ויעל קולמן ששכלו את עדיאל ז"ל, משפחת לוברסקי שבנם רונן ז"ל נרצח ברמאללה, משפחת חסנו שאב המשפחה, אברהם אשר חסנו ז"ל נרצח בכביש 60 כשיצא להגן על יהודים מזריקות אבנים. משפחת וייסמן שבנם טוביה ינאי ז"ל נרצח במרכול הנמצא באזור התעשייה "שער בנימין", ומשפחת פולד, משפחתו של ארי פולד ז"ל שנרצח לפני כחודש בגוש עציון. 

זירת הפיגוע באריאל

זירת פיגועצילום: מד"א

כל משפחה מספרת במכתב את הסיפור האישי שלה ואת החשיבות שבהריסת בתי המחבלים. "דבר אחד ברור הריסת הבתים של המחבלים מיד אחרי הפיגועים שבהם הם רצחן את יקירינו הייתה משדרת מסר ברור לחבריהם של המחבלים שיש מחיר כואב לרציחות יהודים. ולא שווה להיות שאהידים או סתם לשבת בכלא. לצערינו צה"ל ומערכת הביטחון מסרבת להרוס את בתי רוצחינו."

"כל רגע שבתי המחבלים עומדים על תילם זה באחריותכם וזה מזמין את הרצח הבא. טרור לא מנצחים בבג"ץ כבר אמר ראש הממשלה לשעבר. טרור מנצחים באגרוף ברזל. הניפו כבר את האגרוף. יקירינו לא יחזרו אבל ממשפחות אחרות ימנע הסבל שלנו." כך חותמות המשפחות השכולות את המכתב לראש הממשלה ולשר הביטחון.

שי גליק מנכ"ל בצלמו שמלווה את המשפחות השכולות אמר כי הגיע הזמן להגיד די. 
"די לכבילת ידי מערכת הביטחון מול המלחמה בטרור. אנחנו דורשים משר הביטחון לאשר במיידית את הרס כלל בתי המחבלים ולהלחם בטרור בכל הכוח. המציאות ההזויה שבתי המחבלים נשארו עומדים על תילם עד היום ואפילו קיר לא נהרס היא הזוייה ומהווה פרס לטרור למחבלים לתומכיהם ושולחיהם."