גפני מתחייב: "הולכים רק עם נתניהו"

יושב ראש יהדות התורה מצהיר כי בניגוד לשמועות ולחששות, בבחירות הקרובות מפלגתו תלך עם גוש הימין | על התערבותו של אריה דרעי: "לפי הפטרונות וההתנשאות הזאת נראה שהוא יו"ר יהדות התורה", על מירי רגב: "מקשקשת ומדברת שטויות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/22 13:16 ה באב התשפב

גפני מתחייב: "הולכים רק עם נתניהו"
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בחירות 2022 בפתח, והחרדים הם סחורה חמה במיוחד במשחק הפוליטי. בחודש שעבר התראיין משה גפני ואמר כי "קודם כל אני מקווה שננצח, אם חס וחלילה זה לא יקרה, נצטרך לעשות חשבון מחדש". בנוסף, הוא הזמין לחתונת נכדתו את מרב מיכאלי ובני גנץ, ורבים פירשו את מהלכיו וטענו כי יו"ר דגל התורה צפוי לאחר הבחירות הקרובות לחבור לגוש המרכז-שמאל. היום (ג') בראיון לכאן רשת ב', העביר גפני מסר מרגיע לחבריו בגוש הימין-חרדים.

יו"ר דגל התורה הבהיר כי למרות הפרשנויות, מפלגתו תלך עם הימין ועם נתניהו. "אני הולך עם גוש הימין הרבה שנים ואני לא צריך למסור דין וחשבון. עם הציבור המסורתי. יש כאלה שרוצים לנצל מכיוון שאני מדבר עם כולם, ואפשר עליי להדביק עליי דברים שהם לא נכונים מבחינה עובדתית. אבל אנחנו הולכים רק עם הימין ועם נתניהו שעומד בראש גוש הימין. נקודה", הצהיר.

מירי רגב מורידה קולות לימין

גפני תקף את אריה דרעי על התערבותו במפלגה שלו. "לפי הפטרונות וההתנשאות הזאת נראה שהוא יו"ר יהדות התורה. כדאי שידאג קודם לעצמו שלא ילך עם השמאל כמו שכבר פעם עשה. אם דרעי אחראי עלינו שנלך עם גוש הימין, אני לא בטוח שאני יכול להיות אחראי עליו שהוא לא יסלח לליברמן".

על מירי רגב אמר: "כל האנשים האלה שמדברים בצורה כזאת הם לא מועילים לגוש של נתניהו. הם רוצים להרוויח בפריימריז כאשר יש בחירות ויש מאבק על קולו של הבוחר. היא מקשקשת ומדברת שטויות והיא באמת מורידה קולות לימין, והיא לא היחידה בעניין הזה".