צפו: אורבך, בנט ושקד שרים ג´ינגל בחירות

נפתלי בנט ותומכיו לראשות רשימת "הבית היהודי" הקליטו יחד ג´ינגל בחירות על בסיס השיר "אני ואתה נשנה את העולם". המבצע: רון ויינרייך, משתתף "כוכב נולד" שנפצע בלבנון השנייה. האזינו

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/12 15:27 יא באב התשעב

צפו: אורבך, בנט ושקד שרים ג´ינגל בחירות
EDK תקשורת, צילום: EDK תקשורת

שרים כל הדרך אל הפריימריז: רון ויינרייך, שנפצע במלחמת לבנון השנייה כמפקד טנק והשתתף בעונה האחרונה של תוכנית הריאליטי "כוכב נולד", הקליט עבור מטה הבחירות של נפתלי בנט ג'ינגל חדש, בו משתתפים נפתלי בנט ותומכיו בריצה לראשות "הבית היהודי".

ויינרייך הקליט את השיר "אני ואתה נשנה את העולם" כתמיכה בבנט, אורי אורבך, איילת שקד ואחרים במרוץ לראשות המפלגה. בשיר שהוקלט בשבועות האחרונים משתתפים גם ח"כ אורי אורבך שאף שר לרגע, מייסדת תנועת "ישראל שלי" איילת שקד, הרב תא"ל אביחי רונצקי, מפקד מגלן לשעבר אל"מ מוטי יוגב, ורס"ן (מיל') יוני שטבון, מייסד תנועת "רעננים" וד"ר יהודה דוד, שנאבק משפטית וניצח בפרשת אל-דורא.

בקליפ משולבים, לצד ויינרייך, קטעי תקשורת משלל המאבקים שניהלו בשנים האחרונות בנט, שקד ואורבך בתקשורת הישראלית והבינלאומית. "אני מאמין בארץ ישראל היפה, באנשים שעושים אחד למען השני, ושמאמינים שאנחנו כאן למטרה אחת - לבנות מקום מדהים, להיות אור לגויים וכמובן לשמור על מדינה יהודית", אמר ויינריך, שהוסיף כי "החזון של בנט הוא החזון של ארץ ישראל היפה. אני רוצה כמנהיגים אנשים שיש להם עבר עשיר, שראו דברים בחיים, שהתמודדו עם מנהיגות, שהתמודדו עם פיקוד גם בצבא וגם בשוק הפרטי. בחור כמו נפתלי בנט שהיה לוחם בסיירת מטכ"ל ויודע מהי מנהיגות שאותה הביא גם לעולם הפרטי זה מסוג האנשים שאני רוצה שייצג אותי, שאני יכול לסמוך עליו".

בנט הודה לויינרייך על ההתנדבות ואמר כי "השיר שהקליט רון מצמרר, הן בגלל הביצוע והן בגלל הסיפור האישי שלו שמראה שאפשר לשנות את העולם. אני מודה לו על התמיכה ומאמין שעם אנשים אמיצים כמוהו עם ישראל יכול לישון בשקט. אני מצדיע לו".