מרצ ביקשו מוועדת הבחירות: פיסלו את עוצמה יהודית

חברת הכנסת סתיו שפיר ומפלגת מרצ עתרו לוועדת הבחירות נגד רשימת עוצמה יהודית: במפלגה גזענית". בעוצמה יהודית גיחכו על העתירה: "ניכר שלא התקבל יעוץ משפטי לפני שניסחו את העתירה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/19 18:45 כ באדר א'

מרצ ביקשו מוועדת הבחירות: פיסלו את עוצמה יהודית
תמנע את האיחוד? יו"ר מרצ תמר זנדברג, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

יו"ר מרצ הודיעה עוד בטרם האיחוד בין עצמה יהודית לבית היהודי, כי היא תעתור נגד כניסתם של עצמה יהודית לכנסת. היום היא ממשה את איומה. מפלגת מרצ וחברת הכנסת סתיו שפיר פנו היום (ב') לוועדת הבחירות, בדרישה לפסול את עוצמה יהודית: "מדובר במפלגה גזענית, ששוללת את קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית". 

 בתוך כך עצמה יהודית גיחכו על הגשת העתירה: "עתירת מרצ ומכתבה של ח"כ סתיו ספיר מביכים וניכר שלא התקבל יעוץ משפטי לפני שניסחו את העתירה ואת המכתב. לבקש לפסול  את ד"ר בן ארי בגלל ביקורת על בג"צ או לפסול את עו"ד בן גביר בגלל שייצג בתיק דומא ואמר שאסור להגדיר את התיק כתיק של טרור זה עלבון לעולם המשפט וניכר שמרצ והעבודה במצוקת מנדטים ולכן מנסים לעסוק בגימיקים במקום במהות".

בעצמה יהודית הוסיפו: "שוב מתברר שמפלגות שמתהדרות בחופש הביטוי מתגלות כצבועות ומתחסדות ווכפי הנראה בעיני מרצ לגיטימי לבקר את את אבו מאזן מעודד הטרור אך לא לגיטמי שבכנסת ישבו אוהבי ישראל הפועלים למען מדינת ישראל".