מרכז ליב"ה על תוצאות הבחירות: "עם ישראל בחר בחיזוק היהדות"

מרכז ליב"ה, הפועל לחיזוק הזהות היהודית במדינה, מברך על תוצאות הבחירות, ועל אי ההצלחה של המפלגות שהניפו את דגל הפרדת הדת מהמדינה ו"טשטוש הזהות היהודית של המדינה". בליב"ה קוראים למפלגות שייכנסו לממשלה לדרוש את חיזוק הזהות היהודית במדינה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/19 16:41 ה בניסן התשעט

מרכז ליב"ה על תוצאות הבחירות: "עם ישראל בחר בחיזוק היהדות"
הפגנה של מרכז ליב"ה נגד מצעד הגאווה, בקיץ האחרון, צילום: מרכז ליב"ה

מרכז ליב"ה פרסם את תגובתו לתוצאות הבחירות "עם ישראל הצביע באופן ברור בעד חיזוק היהדות במדינה. משמח מאוד לראות הבוקר שהמפלגות שהניפו את דגל הפרדת הדת מהמדינה, שרצו בפתיחת תחבורה ציבורית בשבת, בריסוק הרבנות ובטשטוש הזהות היהודית של המדינה לא צלחו ולא קיבלו כוח משמעותי, אם בכלל." אומרים בליב"ה.

"עם ישראל ברובו בחר במפלגות המסורתיות, שחפצות בחיזוק היהדות במדינה, ותומכות לאורך כל שנות קיומה של המדינה בשמירה על השבת במרחב הציבורי, חיזוק הרבנות הראשית וחיזוק המשפחה בישראל, ובחר בבנימין נתניהו שהצהיר באופן ברור בראיונות בימים האחרונים שישמור על הצביון היהודי של המדינה, ואף עמד לפני מספר ימים מול הדרישות של ארגוני הלהט"ב לטשטוש צביון המשפחה וסירב להם." הוסיפו.

בליב"ה מקווים כעת שנושאי חיזוק יהדותה של המדינה יכנסו לקווי היסוד של הממשלה הבאה: "כעת מצופה מכל המפלגות, השותפות הפוטנציאליות לממשלה הבאה, שיקבעו בחוקי היסוד של הממשלה את חיזוק השבת במרחב הציבורי - בהפסקת העבודות והניסיונות לפגוע בה, בחיזוק רוח צה"ל, הצבא היהודי, מול ניסיונות מכוני השמאל לפגוע בערכיו, ומול הניסיונות לפגוע בחוסנו עם הגדודים המעורבים.  בחיזוק הרבנות הראשית ובמערכי הכשרות והגיור בסמכותה, מול הניסיון של גורמים ליברליים קיצוניים לפרק אותה. בחיזוק המשפחה בישראל, מול ניסיונם של ארגוני הלהט"ב לפגוע ולטשטש אותה, בצורה אלימה ואגרסיבית, ובשמירה על קדושת הכותל לכל אורכו, ומול ניסיונם של ארגוני הרפורמים, תומכי הבי.די.אס לקרוע אותו ולקבל דרכו הכרה במדינה היהודית.

"אנו מאחלים הצלחה רבה לחברי הכנסת מכל הסיעות, החפצים לשמור ולחזק את זהותה היהודית של המדינה, כפי שבחר הרוב הבריא בעם, ולא להיכנע בפני קבוצות קיצון ורעש תקשורתי, שמתברר שמייצג מיעוט קטן." אמרו לסיום.