מקדונלדס מציגה: מכונות הזמנה שומרות כשרות

לקוחות שביקשו להזמין מוצר בשרי ומצר חלבי בסניפי הרשת הכשרים נתקלו בהודעה שבה נכתב כי עליהם להזמין כל מוצר בנפרד. "לבקשת הרבנות, בסניפים אלה לא ניתן להזמין באותה עסקה מוצרי בשר וקינוחים חלביים", נאמר בתגובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/18 09:53 כא בתמוז התשעח

מקדונלדס מציגה: מכונות הזמנה שומרות כשרות
סניף כשר של מקדונלדס , צילום: נתי שוחט/פלאש 90

מכונות ההזמנה העצמאית מק טאץ' שנמצאות בסניפי רשת מקדונלדס הצליחו להפתיע לקוחות שביקשו לבצע הזמנה בסניפים הכשרים. מתברר כי מי שמבקש להזמין מוצר בשרי ומוצר חלבי באותה הזמנה נאלץ לבצע שתי הזמנות נפרדות.

לקוחה בשם רקפת פרא סיפרה בפייסבוק שניסתה להזמין המבורגר וגלידה באותה הזמנה בעמדת המק טאץ' בקניון רמת אביב בת"א, ועל הצג הופיעה הודעה שבה נכתב: "המסעדה כשרה ולכן לא ניתן להזמין באותה הזמנה מוצר בשרי וחלבי ביחד. צריך לבצע עסקה בשרית ועסקה חלבית בנפרד".

https://www.facebook.com/rakefet.hollander/posts/10156504955422329

בפוסט שפרסמה בפייסבוק כתבה פרא: "מהיום גם כרטיסי האשראי שומרים כשרות. במכשירי הטאץ' במקדונלד'ס אין אפשרות להזמין המבורגר וגם גלידה באותה הזמנה מטעמי כשרות. במקום עצמו מוכרים גם גלידה וגם המבורגר. למה בישראל ב 2018 מפקחים לי על ההזמנה? ומה אם אני לא שומרת כשרות? אם אני רוצה לי את הגלידה ולבן שלי את ההמבורגר?".

במקדונלדס הגיבו על הדברים ואמרו כי "לרשת מקדונלדס, רשת המסעדות הגדולה בישראל, כ-180 מסעדות, מתוכן כ-60 מסעדות כשרות המשרתות גם את הלקוחות שומרי המסורת. מטעמים ברורים ולבקשת הרבנות, מאז ומתמיד בסניפים אלה קיימת הפרדה בין קופת עמדת הקינוחים לקופות האחרות, ולא ניתן להזמין באותה עסקה מוצרי בשר וקינוחים חלביים. הלקוחות יכולים ליהנות מקינוחים אהובים בעסקה נפרדת".
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן