מצבו של הרב שטיינמן הוחמר

רופאי בית החולים 'מעייני הישועה' החליטו להעביר את הרב בן ה-104 ליחידה לטיפול נמרץ. ראש הממשלה: "עם ישראל כולו מתפלל ומייחל להחלמתו המהירה והשלמה". השר אריאל: "מתפלל לרפואתו של מרן רבינו ראש הישיבה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 22/11/17 17:35 ד בכסלו התשעח

מצבו של הרב שטיינמן הוחמר
הידרדרות במצבו. תמונת ארכיון הרב שטיינמן, צילום: פלאש 90. יעקב כהן

הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן, אחד מגדולי הרבנים בזרם החרדי-ליטאי, הועבר היום (רביעי) יחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי "מעייני הישועה", בעקבות החמרה משמעותית במצבו.

מצבו של הרב בן ה-104 מוגדר קשה מאוד, אך הוא נמצא בהכרה. משפחתו ביקשה להתפלל לרפואתו, הרב אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא, ולבקשה נענו גם חברי כנסת שהתפללו בבית הכנסת שבמליאה לרפואת הרב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אף התקשר ליו"ר סיעת דגל התורה ח"כ משה גפני, שהרב שטיינמן משמש כנשיאה, התעניין בשלומו של הרב  ואמר כי ''עם ישראל כולו מתפלל ומייחל להחלמתו המהירה והשלמה''. שר החקלאות אורי אריאל הודיע כי גם הוא "מתפלל לרפואתו של מרן רבינו ראש הישיבה שליט"א. היתה היום החמרה במצב בריאותו ואני קורא לציבור להתפלל לרפואתו המהירה והשלמה"

יש לציין כי בהוראת ראש ישיבת פונביז' הרב גרשון אידלשטיין  ניתנה הוראה להפסיק את הלימוד בכל היכלי הישיבות  ולומר תהילים לרפואתו של הרב שטיינמן. בנוסף לכף בתו הבכורה של הרב, הרבנית רחל דבורה ברלין הלכה הלילה לעולמה בגיל 72 לאחר שלקתה בדום לב בביתה.