מצאתי אדם המכבד את מסורת ישראל

המועמד לראשות עיריית ירושלים עופר ברקוביץ' נפגש עם ראש מכון פועה הרב מנחם בורשטיין. השניים שוחחו על פעילות המכון, והרב בורשטיין ציין כי למרות שברקוביץ' איננו חובש כיפה, הוא מחובר למסורת ישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/18 11:04 כו באלול התשעח

מצאתי אדם המכבד את מסורת ישראל
ברקוביץ' והרב בורשטיין, צילום: מטה עופר ברקוביץ'

יו״ר התעוררות והמועמד לראשות העיר ירושלים עופר ברקוביץ נפגש השבוע עם ראש מכון פועה בירושלים הרב מנחם בורנשטין. 

ברקוביץ שמע מפי הרב על פעילותו הברוכה של מכון פועה וכן על הפתרונות והשירותים השונים המוצעים למגוון ציבורים - דתים, חרדים, חילונים ואף ערבים בתחומי הפוריות. כמו כן סיפר הרב על שיתופי הפעולה המתקיימים עם עיריית ירושלים

כמו כן ציין הרב, כי לצורך הפעילות הנייטרלית של מכון פוע"ה, הוא מקפיד שלא לפרסם את דעתו לגבי המועמד המתאים לראשות העיר.

ברקוביץ הציג בפני הרב את תפיסתו וחזונו לעיר ירושלים ולשמירה על מקומם של כלל האוכלוסיות בעיר זו לצד זו ולא אחת על חשבון האחרת ואף סיכם עם הרב על חשיבות היותם של רבנים ציוניים כמשמשי רבני שכונות בירושלים, ואף הביע נכונות לבחון פתרונות למבנה עבור הרבנות הראשית בירושלים. 

הרב בורשטין ציין כי למרות היותו מועמד שאינו דתי הוא הופתע לגלות את הקשר ליהדות וחיי האמונה. ״מצאתי אדם שמחובר למסורת ישראל, אוהד את קודשי ישראל, דבר המחמם את הלב. פעולותיו מוכיחות כי אהבת ירושלים פועמת בו.

ברקוביץ סיכם את המפגש ואמר: "התרשמתי עמוקות מהמפעל האדיר של הרב בורשטיין אשר מהווה גשר המחבר בין כלל המגזרים. מפעל חברתי שמאיר מירושלים לישראל והעולם כולו. בכוונתי לפעול כראש העיר הן להמשך וחיזוק שיתוף הפעולה בין המכון לעיריית ירושלים וכן לחיזוק רבני השכונות בנציגי הציונות הדתית."