מפקד הקריה נחקר וצפוי לפרוש

מפקד בסיס הקריה בתל אביב, אל"מ יגאל בן-עמי, נחקר בחשד לעבירות שחיתות. הוא הוצא לחופשה וצפוי להקדים את שחרורו מצה"ל. עורכי דינו: "הוא נדהם מהחשדות נגדו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/18 14:55 ה באלול התשעח

מפקד הקריה נחקר וצפוי לפרוש
אל"מ יגאל בן עמי, צילום: אתר צה"ל

הותר לפרסום כי אל"מ יגאל בן-עמי, מפקד בסיס הקריה בתל אביב, נחקר בחשד לעבירות שחיתות וטוהר המידות, הנוגעות לקשרים כלכליים שקיים לכאורה עם גורמים מחוץ לצבא. עוד פורסם כי בן-עמי נחשד בעבירות נוספות, בהן שימוש בכלי רכב צבאיים ללא אישור, שימוש בחיילים לצרכים פרטיים ומעורבות בשיבוץ חיילים, בנים של אנשי עסקים עמם היה בקשר, לתפקידים צבאיים.

אל"מ רן כהן, הסנגור הצבאי הראשי, ואל"מ (מיל') אבי עמירם, המייצגים את אל"מ בן עמי, מסרו: "מדובר בקצין עתיר זכויות ומפקד ותיק ומוערך שמשרת בצה"ל ללא דופי למעלה מ-30 שנה ביחידות שדה ובחזית העשייה. הקצין נדהם מהחשדות נגדו והוא מכחיש אותם נחרצות. הוא משתף פעולה באופן מלא בחקירה, משיב לכל השאלות ומציג בפירוט את תשובותיו וכן ראיות מצידו שסותרות את החשדות. אנו משוכנעים שהחשדות יתבדו וקוראים להשלמה מהירה של החקירה. הקצין ביקש לצאת לחופשה על מנת לאפשר את סיום החקירה במהירות בלא כל הפרעה. מפקדיו נעתרו לבקשה והוא מודה להם על כך".

מדובר צה"ל נמסר: "בימים האחרונים נחקר במצ"ח קצין בדרגת אלוף משנה בחשד למעשים שפוגעים בטוהר המידות ונוגדים את פקודות הצבא. החקירה בעיצומה ולא ניתן למסור בשלב זה פרטים נוספים. עם השלמת החקירה ייבחנו ממצאיה על ידי הפרקליטות הצבאית. הקצין יצא לחופשה וביקש להקדים את פרישתו מצה"ל לזמן הקרוב. בקשתו התקבלה".