מפלגת הבית היהודי תומכת במשה ליאון

רשימת הבית היהודי בירושלים הודיע היום על תמיכה במשה ליאון לראשות העיר. יו"ר הרשימה חגית משה צפויה לשמש כסגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך

חדשות כיפה גלעד כהן 07/11/18 18:30 כט בחשון התשעט

מפלגת הבית היהודי תומכת במשה ליאון
משה ליאון עם חגית משה, צילום: יח"צ

ראש סיעת הבית היהודי בירושלים, חגית משה, נפגשה בשעה האחורנה עם המועמד לראשות העיר משה ליאון. השניים סיכמו את תמיכתה של מפלגת הבית היהודי במשה ליאון לראשות העיר ירושלים.

משה ליאון נענה  לכל דרישות האג'נדה של הבית היהודי שנועדו להבטיח את צביוני הציוני של בירת ישראל,  כפי שגם סוכמו בין חגית משה לשר זאב אלקין בסיבוב הראשון. חגית משה תכהן כסגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך.

ברקוביץ וליאון

בעוד פחות משבוע אחד מהם יהיה ראש עיריית ירושלים | עופר ברקוביץ ומשה ליאוןצילום: רפי קוץ, יונתן זינדל פלאש 90

ח"כ מוטי יוגב בירך הערב את חגית משה וראשי סניף הבית היהודי בירושלים על הסכם שיתוף הפעולה בסבב הבחירות השני על ראשות העיר ירושלים.

בעמוד הטוויטר שלו, צייץ יוגב: "לחגית חיזקי ואימצי מאד, על החלטתכם לתמוך במשה ליאון לראשות עירית ירושלים. יחד ובעזרת השם, תמשיכו לבנות את ירושלים כולה ואת צביונה הממלכתי- דתי, עד בניין שלם."

גם יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם רפאלי הגיבה להסכם בין הבית היהודי למשה ליאון ואמרה: "החשיבות לשמר את כוחו של הבית היהודי בהנהגת העיר ירושלים היא בחיבור של חגית משה ומשה ליאון בראשות העיר ירושלים. ליאון ומשה הם נציגי הציונות הדתית שמכירים ופועלים שנים למען ציבור הדתי בעיר, אני בטוחה כי העבודה המשותפת של השניים תסייע רבות לקדם את ירושלים אל מול האתגרים הניצבים בפניה. אני מתכוונת לסייע להם ובפיתוח העיר ירושלים ולשגשוגה בארץ ובעולם".

כזכור, גם סיעתו של אריה קינג, סיעת 'מאוחדים' וגם רשימת הליכוד בירושלים הודיע על תמיכה במועמד לראשות העיר משה ליאון. נראה כי הדרך של ליאון לכיכר ספרא בטוחה וכי צריך לקרות משהו יוצא מגדר הרגיל כדי שהמועמד עופר ברקוביץ ינצח בסיבוב השני.

מהתעוררות נמסר בתגובה לחתימת הבית היהודי עם ליאון: "יש מועמד אחד לראשות העיר שידאג באמת לציונות הדתית בירושלים. קוראים לו עופר ברקוביץ. אין לנו ספק שבוחרי הציונות הדתית בירושלים יצביעו על פי רצונם, על פי מה שטוב להם ועל פי מה שטוב לירושלים. לא על פי הסכמים ודילים של פוליטיקאים שלאוו דווקא דואגים לציונות הדתית בירושלים."