מפוני מגרון בקמפיין "חגיגי" מול הרמת הכוסית של הליכוד

למעלה ממאה איש ממגורשי היישוב מגרון מפגינים כעת מול  הרמת הכוסית של חברי הליכוד בקריית שדה התעופה, בדרישה לבנות באופן מיידי את השכונה כפי שהבטיח נתניהו

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/17 19:08 ח באלול התשעז

מפוני מגרון בקמפיין "חגיגי" מול הרמת הכוסית של הליכוד
ההפגנה היום של מפוני מגרון מול הרמת הכוסית של הליכוד, צילום: הישוב מגרון

למעלה ממאה ממגורשי היישוב מגרון, מפגינים כעת מול האירוע המרכזי של מפלגת הליכוד בקריית שדה התעופה ודורשים מראש הממשלה נתניהו לקיים את הבטחותיו לתושבי מגרון ואת החלטת הממשלה להקמת שכונת קבע עבורם. כזכור, מזה חמש שנים מחכים תושבי מגרון לבניית שכונת הקבע שהובטח להם לאחר פינוי והריסת היישוב. המפונים יצאו הערב בקמפיין "חגיגי" ובהרמת כוסית לציון חמש שנים של הבטחות ללא תוכן.

ההפגנה היום של מפוני מגרון מול הרמת הכוסית של הליכוד

ההפגנה היום של מפוני מגרון מול הרמת הכוסית של הליכוד צילום: הישוב מגרון

כזכור: תושבי מגרון פנו לפני חמש שנים עבור אישור בנייה שעדיין לא נראה. ב-2012 הרסה ממשלת נתניהואת היישוב מגרון עם הבטחה שהיישוב יבנה במהרה, מה שלא קורה עדיין בשטח. 

אלישבע רזווג, ממגורשי מגרון אמרה:"אנחנו מגיעים הערב להרמת כוסית של מפלגת הליכוד ודווקא באירוע חגיגי זה, אנו מציינים אירועי ציני ועצוב של 5 שנים בלי בית, באתר זמני. אנחנו מקווים שרוה"מ יקיים מה שאמר בשבוע שעבר, שלא צריך להרוס אלא רק לבנות. שיעמוד בהבטחתו כי הבטחות צריך לקיים".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן