הקרב בירושלים יוכרע בסיבוב שני

בעיר הבירה התקשו להחליט. משה ליאון ועופר ברקוביץ' יתמודדו אחד כנגד השני בסיבוב שני. השר זאב אלקין זכה בפחות מ20% מהמקולות

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/18 00:07 כב בחשון התשעט

הקרב בירושלים יוכרע בסיבוב שני
ברקוביץ וליאון, צילום: רפי קוץ, יונתן זינדל פלאש 90

צמוד בירושלים: בתום מערכת בחירות רוויית יצרים הבוחרים הירושלמים יטרכו לבחור פעם נוספת בסיבוב השני, כשהפעם הם יתלבטו בין עופר ברקוביץ למשה ליאון. כך עלה הלילה (רביעי) מספירת הקולות.

על פי התוצאות, זכה משה ליאון ל 33.3% תמיכה בעוד יריבו ברקוביץ' זכה ל 28.8%  מהקולות. לעומתם, ניצבים המתמודדים, שכפי שמסתמן יהיו המאוכזבים של מערכת הבחירות בבירה, יוסי דייטש עם כ-17% אחוזי תמיכה וזאב אלרין עם מעט יותר מ-19% בלבד.

על רקע התוצאות הזמניות אמר ברקוביץ' ל'כיפה' כי " ערב מרגש. פעילי התעוררותנתנו את כל נשמתם. אנחנו מאמינים שיש עוד פתח קטן לנצח כבר בסיבוב הראשון ואם לא, אנחנו ערוכים לנצח בסיבוב השני. אני מאוד מרוצה ואני מקווה שאנחנו הולכים לקראת עידן חדש בירושלים".

משה ליאון התייחס גם הוא לעלייתו לסיבוב השני ואמר כי "התוצאות נהדרות! אני וחבריי שמחים ומאושרים. אמנם זה מוקדם מידי אבל תודה על שהייתם איתי ב-7 החודשים האחרונים. לא אתן לכם למשוך את הלילה ככה בלי שאומר קודם כל תודה. אני חייב לומר לכם שבלעדיכם לא הייתי מגיע להשיג הזה.

"אני לא סתם אומר את זה הרבה זמן, ירושלים היא אהבת חיי וננצח בסיבוב השני. ירושלים לא מוענקת בקלות, צריך לעבוד על זה קשה ואני בטוח שבסופו של התהליך הזה בעוד שבועיים נחגוג את ניצחוני. אני מתכוון להמתין בסבלנות עד לקבלת תוצאות האמת ושם נדע לאן פנינו. אבל דבר אחד אני מבטיח. ממחר אין יותר מה שעברנו בסיבוב הראשון, ממחר בבוקר נשב יחד כל הסיעות ונתחיל את הקמת הקואליציה הבאה של ירושלים. אני מבטיח שבעוד 5 שנים ירושלים תהיה במקום אחר".

ליאון חוגג עם פעיליו

ליאון חוגג עם פעיליוצילום: מאיר אליפור

צפו בדברי המועמד זאב אלקין שלא הצליח לעלות לסיבוב השני:

בגזרת הסיעות, על כי דגל התורה והתעוררות זכו ב-6 מנדטים כל אחת, ש"ס 5, יהדות התורה 3, הבית היהודי, מרץ, אלקין ואריה קינג 2 מנדטים כל אחת, יוסי חביליו, הליכוד ובני תורה עץ מנדט אחד כל אחת.