מסתמן: ברקת יתמוך בליאון לראשות העירייה

ראש העיר היוצא, ניר ברקת צפוי להודיע על תמיכתו במועמד משה ליאון לראשות עיריית ירושלים. ובמטה ברקוביץ תוקפים: "ציניקן חסר תקנה"

חדשות כיפה מירב כהן 07/11/18 09:34 כט בחשון התשעט

מסתמן: ברקת יתמוך בליאון לראשות העירייה
משה ליאון, השר אלקין וניר ברקת, צילום: יחצ

לקראת הסיבוב השני שיערך בעוד שבוע בדיוק (13.11) ראש העיר היוצא, ניר ברקת,להודיע הבוקר כי הוא תומך במי ששימש כסגן שלו בחמש השנים האחרונות, משה ליאון. במטה ברקוביץ תוקפים "ניר ברקת מוכיח הבוקר כי הוא ציניקן חסר תקנה" 

בתחילת המירוץ לראשות העירייה הודיע ברקת על תמיכה בשר זאב אלקין. אולם בשעה שאלקין לא עלה לסיבוב השני החלו שמעות והשערות במי יתמוך ברקת לסיבוב השני. תמיכתו של ראש העיר היוצא באחד המועמדים שווה קולות רבים, על אף שהיא לא הצילה את אלקין ממפלתו. ברקת התבטא לא פעם נגד עופר ברקוביץ ששימש כסגנו בשנים האחרונות. בקמפיין האחרון יצא נגדו בכמה מקרים וטען כי "אין לברקוביץ ראיית מקרו ואין לו את היכולות הנדרשות לנהל עיר מורכבת כמו ירושלים". 

כעת, מסתמן כי ניר ברקת יוצא הודעה רשמית בה הוא תומך במשה ליאון לראש עיריית ירושלים הבא.

במטה ברקוביץ מיהרו לתקוף את הודעת התמיכה בטרם יצאה בצורה רשמית:"היינו שותפים של ברקת וקידמנו יחד איתו את ירושלים. לצערנו ניר השתנה. הושטנו יד לניר ברקת לשותפות על מנת לשמור על ירושלים, ואנחנו מאוכזבים הבוקר מצעדיו. צעד זה מוכיח יותר מהכל כי ירושלים חייבת להיות קודם כל של הירושלמים, ומשוחררת מידיהם של עסקנים. הציבור חכם ושקול ויודע לבחור את בחירותיו".