מסתמן: בנט ושקד עוזבים את הבית היהודי

שרי הבית היהודי שכבשו בסערה את המפלגה הדתית לאומית לפני שש שנים, צפויים להודיע על עזיבתה לטובת הקמת מפלגה חילונית-דתית. הערכה :שולי מועלם תצטרף אליהם. סמוטריץ: "אקח על עצמי להוביל את הציונות הדתית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/18 18:51 כא בטבת התשעט

מסתמן: בנט ושקד עוזבים את הבית היהודי
בנט ושקד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

האם אנו לקראת מפץ פוליטי בציונות הדתית? נפתלי בנט ואיילת שקד הודיעו על כינוס מסיבת עיתונאים הערב (מוצאי שבת) בתל אביב ולפי דיווח של עמית סגל הם מתכוונים להודיע על עזיבת הבית היהודי.

שני בכירי הבית היהודי צפויים להקים מפלגה חילונית-דתית חדשה, שחצי מחבריה יהיו דתיים וחצי חילונים, ולהותיר את זמנם בבית היהודי מאחור.

ח"כ סמוטריץ

יהנה מההפקר? ח"כ סמוטריץ'. צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

מי שככל הנראה תצטרף אליהם היא יו"ר סיעת המפלגה, ח"כ שולי מועלם, ויחד הם יקימו פלטפורמה חדשה במטרה לחתור לכיוון הנהגת המדינה ביום שלאחר עידן בנימין נתניהו. כעת נותר לראות האם הבית היהודי והאיחוד הלאומי יתמזגו יחד ויבחרו יושב ראש חדש לרשימה של הציבור הדתי לאומי.

ח"כ בצלאל סמוטריץ, שהודיע על כוונתו להתמודד על ראשות האיחוד הלאומי, אמר בתכנית 'פגוש את העיתונות' כי "בנט ושקד רוצים להנהיג את המדינה, אני רואה את הציונות הדתית מתקדמת להנהגת המדינה אבל אם זה מה שהם החליטו שיהיה להם בהצלחה ואני אקח על עצמי להוביל את הציונות הדתית".