"אבא, אני כל כך מתגעגעת אליך ואוהבת אותך": הרב אטינגר מובא למנוחות

אות מבני משפחתו, חבריו ותושבי עלי, מלווים את הרב אחיעד אטינגר, שנרצח בפיגוע באריאל, למנוחת עולמים. בתו: "אבא, איך אתה שהבאת כל כך הרבה חיים לעולם לא פה איתנו". השר בנט: "חרת בשניות האחרונות לחייך הטובים לחתור למגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/19 14:59 יא באדר ב'

"אבא, אני כל כך מתגעגעת אליך ואוהבת אותך": הרב אטינגר מובא למנוחות
הלווייתו של הרב אחיעד אטינגר, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

מאות מלווים היום (ב') את הרב אחיעד אטינגר, שנרצח בפיגוע הירי באריאל, למנוחות ביישוב עלי. זאת לקראת מסע ההלוויה שצפוי לעבור במקום הפיגוע ומשם לבית העלמין סגולה.

בתו של הרב אטינגר נעמדה לצד אמה, תמר, ובדמעות ספדה לאביה: "אבא, אבא של מוריה, אבא של אפרת, אבא של אלישיב , אבא של הראל, אבא של אליסף, אבא של יהודה, אבא של תחיה, אבא של צופיה, אבא של בניה, אבא של אליאב, אבא של הדס, אבא של רוני.

"אבא, איך אתה שהבאת כל כך הרבה חיים לעולם לא פה איתנו. המחבל הארור הזה חשב שהוא מפסיק חיים, הוא לא יודע כמה חיים נשארו פה. אבא, כמה הספקת בזמן שהיית פה. כל הזמן היית בעבודה על עצמך והרבה עבור הזולת. נלחמת לעשות טוב. לא ראית בעיניים אבא. אבא תסלח לי. תסלח לי שרק עכשיו אני מבינה את הגודל שלך. אבא שלי אתה גיבור. גיבור אמיתי. יהיה קשה, אבל אנחנו נגדל ונתחזק. נעשה הכל כדי להמשיך. אבא, אני כבר כל כך מתגעגעת אליך ואוהבת אותך"

הרב אטינגר מובא למנוחת עולמים

הרב אטינגר מובא למנוחת עולמיםצילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

שר החינוך ויו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, אמר: "בחרת בשניות האחרונות לחייך הטובים לחתור למגע. מסרת את נשמתך למען עם ישראל. הרשע המפעפע הזה שגודע שוב ושוב את הטובים שבאנשינו חייב להיגדע. על קברך אני אומר: דם יהודי לא יהיה עוד הזול במזרח התיכון. נדאג להסיר את המגבלות שמונעים מאיתנו לנצח. אצילות הנפש של משפחתו של הרב אחיעד, שבחרה לתרום גם אחרי מותו, היא השראה לכולנו. משפחה יקרה, אנחנו אתכם ומחזקים אתכם. עם ישראל חי". 

בנט מספיד את הרב אטינגר

בנט מספיד את הרב אטינגרצילום: ללא

רב הישוב עלי, הרב אברהם שילר, אמר לרב אחיעד הי"ד: "אתה גיבור, אתה גיבור ולוחם, שמת נפשך בכף, חשבת על עם ישראל. אתה שליח של האומה הישראלית, כולם ילמדו ממך איך לחתור למגע, איך נפלו גיבורים. אתה גיבור בגבורתה של תורה, להקים ישיבה, להפיץ אורה של תורה. אתה גיבור באהבת ישראל לחזק יהודים טובים שמחזיקים מעמד בדרום תל אביב".

בהמשך הוסיף: "זעקה גדולה ומרה, איך תמר גדולה איך תמר תגדל 12 ילדים לבד, איך היא תוביל אותם לחופה לבד. איך הורים מאבדים בן אחרי שאיבדו כבר חתן. שכונת נווה שיר שאיבדה את מורה הדרך שלה. זעקה גדולה ומרה", הוסיף הרב שילר. כולנו מרדכי היהודי, יהודי זה אדם שעומד בניסיונות, נופל וקם. יהודי זה אותו אחד שזועק זעקה גדולה ומרה וזה אותו אדם שעומד, לא זע ולא נופל, לא יכרע ולא ישתחווה".

"היית גיבור": מלווים את הרב אטינגר למנוחות

"היית גיבור": מלווים את הרב אטינגר למנוחותצילום: דוברות המועצה האזורית בנימין