מסרב להיכנע: עופר ברקוביץ עדיין מאמין שייבחר לראשות העיר

ציפיה לקולות החיילים ובדיקת אי סדרים. אלה הפרמטרים שעשויים לדעתו של יו"ר התעוררות לשנות את תמונת זכייתו של יריבו משה ליאון בראשות הבירה. לצד זה אמר: "זוהי מערכה על דמותה של ירושלים. בכל מקרה ניצחנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/18 12:41 ו בכסלו התשעט

מסרב להיכנע: עופר ברקוביץ עדיין מאמין שייבחר לראשות העיר
עופר ברקוביץ, צילום: גלעד תדהר

משה ליאון נבחר הלילה (רביעי) לתפקיד ראש העיר ירושלים, אך יריבו מסרב להשלים עם הבשורה ומקווה שפעולות שונות יצליחו לשנות את התמונה.

"זוהי מערכה על דמותה של ירושלים. על הלב הפועם בכל אחת ואחד מאיתנו", כתב יו"ר התעוררות שקיבל 48.5% מהקולות בדף הפייסבוק שלו.

לדבריו, "לפני עשור יצאנו למסע שתכליתו לעורר את ירושלים ולחבר מחדש את הנימים של החברה הישראלית. זה מסע של שותפות. מסע של חיבור. זה מסע פנימי עמוק של יחידים, מסע של קהילות שמתחבר מאלף יובלים אל נהר ירושלמי ישראלי גדול".

על אף התוצאות, שככל הנראה לא ישתנו לאחר ספירת קולות החיילים, הוא כתב כי "אתמול בכל מקרה ניצחנו. החילונים ניצחו, הדתיים ניצחו, החרדים ניצחו, הימנים ניצחו, השמאלנים ניצחו. המזרחים ניצחו. האשכנזים ניצחו. השותפות העמוקה שבנינו ניצחה. בדרך ישרה, באמונה, עם אהבה, עם שמחה ושותפות חוצת מגזרים- זה הניצחון שלנו".

בהמשך הדגיש כי מטהו עדיים מחכה "לספירת הקולות הנוספים, של החיילים ובעלי המוגבלויות, והצוות המשפטי בוחן לעומק את אי הסדרים והתלונות בנוגע לקלפיות שונות. לאחר מיצוי הבדיקות נתקדם הלאה לשלב הבא במסע".