מספר חודשים לאחר המינוי: עורך חדשות 20 מתחלף

יורם כהן, איש רשות השידור בעברו, יכנס לנעליו של בועז גולן שישיק בקרוב תכנית חדשה וישמש כפרשן בתכניות האקטואליה השונות בערוץ 20

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/18 14:54 כ בסיון התשעח

מספר חודשים לאחר המינוי: עורך חדשות 20 מתחלף
יתרגלו לעורך חדש. חדשות 20, צילום: נדב כהן יונתן

עורך החדשות של ערוץ 20, בועז גולן, יסיים בקרוב את תפקידו ויחל לשדר תכנית פריים-טיים חדשה. מי שיחליפו הוא עורך מהדורת 'מבט' בעבר יורם כהן, כך נמסר היום (ראשון) מדוברות הערוץ.

יורם כהן ישמש עורך החדשות הראשי של ערוץ 20, שם העבירו את המינוי לאישור הרשות השנייה. עד לעליית הרצועה החדשה, ימשיך גולן להגיש את 'ולם ב- 20'.

כהן היה בעבר מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, תפקיד אשר מילא במשך כשש שנים בתקופות שונות. כמו כן, ערך את מהדורת 'מבט', ערך מגוון משדרים מיוחדים ושימש כתב השטחים של הערוץ הראשון. בשנת 2008 הקים וניהל את מערכת החדשות המקומיות של רשות השידור.

יורם כהן

יורם כהןצילום: דוברות ערוץ 20

בחודשים האחרונים שימש עורך אקטואליה וחדשות בערוץ 20. במסגרת תפקידו החדש כעורך החדשות הראשי של ערוץ 20, יהיה כהן אמון על כלל משדרי החדשות בערוץ.

גולן, מייסד אתר 0404, שימש בחודשים האחרונים כעורך החדשות הראשי, ישיק בקרוב רצועת פריים-טיים בהגשתו וישמש בתפקידי הגשה ופרשנות בתוכניות האקטואליה של הערוץ". 

יורם כהן אמר על מינויו כי הוא "מודה להנהלת הערוץ על האמון שניתן בי ומקווה שיחד עם הצוות האיכותי שעובד במערך החדשות נמשיך להגיע להישגים עיתונאיים מכובדים ולייצר תוכן חדשותי רלוונטי ושונה". 

בועז גולן הודה גם הוא להנהלת הערוץ על "שהעניקה לי את האפשרות להגיש תכנית מרכזית בפריים-טיים. מאז שהשקנו את מהדורת החדשות המצוינת, הזוכה לתגובות נפלאות ברחוב הישראלי, וכך גם התכנית 'כולם ב-20' בהגשתי והתגובות החיוביות הרבות, ביקשתי להתרכז בהגשה ואני שמח על ההזדמנות שקבלתי. אני עובד לצד אנשים נפלאים במערך החדשות ובהם יורם ודנה. יחד עם הניסיון הרב של יורם, אני משוכנע שמערך החדשות של ערוץ 20 וכלל תכניותיו, ימשיכו לשרת נאמנה את עם ישראל".

מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ, התייחס לחילופי התפקידים ואמר כי "יורם כהן הוא איש חדשות ותיק ומוערך שמביא איתו ידע רב וניסיון. תרומתו למערך החדשות הצעיר והצומח של הערוץ כבר באה לידי ביטוי ואני מאחל לו בהצלחה רבה בתפקיד החדש. הצטרפותו של בועז גולן לערוץ 20 זכתה לתמיכה רבה מקהל הצופים ואני שמח שבועז בחר להוביל את רצועת הפריים-טיים החדשה של הערוץ, אותה נשיק בקרוב".