"מסיתים את הקהילות היהודיות בתפוצות"

פעילי "שוברים שתיקה" והקרן החדשה לישראל השיקו באוסטרליה ספר על "50 שנות כיבוש" וקיימו סמינר בנושא. חניכי תנועת בית"ר הפגינו מנגד

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/18 10:27 כז בסיון התשעח

"מסיתים את הקהילות היהודיות בתפוצות"
הפגנת תנועת בית"ר במללבורן, צילום: בית"ר העולמית

בעוד ישראל נמצאת תחת אש של רקטות מעזה, לצד ביטול משחק הידידות בכדורגל בין ארגנטינה לישראל על ידי לחץ של ה-BDS והתאחדות הכדורגל הפלסטינית, ארגוני השמאל "שוברים שתיקה" ו"הקרן החדשה בישראל" קיימו שלשום (ו') במלבורן, אוסטרליה, אירוע השקת ספר חדש שעוסק ב-"50 שנות כיבוש" וסמינר בנושא. 

באירוע השתתפו חניכים ומדריכים מתנועות הנוער של השמאל מישראל. האירוע גרם לזעקה מקרב הקהילה היהודית, ותנועת בית"ר אוסטרליה קיימה הפגנה מחוץ לכנס שהתקיים בשכונת קולפילד. התנועה אף הפיצה דף מידע לגבי שני הארגונים שמקיימים את האירוע, ובו הציגו את האג'נדה הפוליטית והרצון שלהם "להסית את הקהילה היהודית נגד מדיניות ישראל", כדבריה. בהפגנה עשרות חניכי בית"ר ונציגים מהקהילה היהודית.

ראש ההנהגה העולמית של בית"ר, נריה מאיר, אמר: "לאחר ששוברים שתיקה איבדו את הלגיטימיות בישראל הם עברו להסית את הקהילות היהודיות בתפוצות. בית"ר מעמידה קיר ברזל מול החתירה הבוגדנית של שוברים שתיקה. לא ניתן לארגון הקיקיוני לפגוע ביחסי ישראל והתפוצות. בעוז והדר נגן על שלמות הארץ והמדינה".