מנהל תלמוד תורה בבית שמש נעצר בחשד שתקף והתעלל בתלמידיו

מנהל תלמוד תורה בבית שמש נעצר לחקירה על ידי משטרת ישראל לאחר שנאספו נגדו תלונות בגין תקיפה והתעללות בתלמידים, המנהל נעצר על ידי המשטרה ומעצרו הוארך. עורך דינו של המנהל אמר: "מדובר בטענות ממוחזרות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/22 11:00 יח באב התשפב

מנהל תלמוד תורה בבית שמש נעצר בחשד שתקף והתעלל בתלמידיו
ניידת משטרה, אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

תקיפות והתעללויות בתלמוד תורה: המשטרה עצרה לחקירה מנהל תלמוד תורה בעיר בית שמש בחשד שתקף והתעלל בתלמידים בחודשים האחרונים, החקירה החלה כאשר הורים לתלמידים במקום התלוננו במשטרה בגין אלימות והתעללות שילידיהם בני 8-10 חוו בתלמוד תורה מצד המנהל. 

המנהל תקף והתעלל בתלמידיו במהלך החודשים האחרונים

חוקרי המשטרה אספו בימים האחרונים ראיות ועדויות נוספות נגד המנהל ואמש (א') נעצר המנהל בצו בית משפט ומעצרו הוארך בית משפט השלום בירושלים עד ליום חמישי השבוע. 

ממשטרת ישראל נמסר על פרטי המקרה "במהלך השבועיים האחרונים התנהלה חקירה בתחנת המשטרה בבית שמש נגד מנהל תלמוד תורה בעיר, זאת בחשד לתקיפות והתעללויות כלפי תלמידיו במהלך החודשים האחרונים.  החקירה החלה בעקבות תלונות שהתקבלו במשטרה מהורים של ילדים הלומדים במקום, בדבר אלימות והתעללות שחוו עפ״י החשד ילדיהם (בני 8-10) מצד המנהל.

"חוקרי תחנת משטרת בית שמש של מחוז ירושלים אספו בימים האחרונים ראיות ועדויות נגד המנהל, ואמש נעצר החשוד (בשנות השלושים לחייו) בביתו בבית שמש עפ״י צו בית משפט. לפני זמן קצר הוארך מעצרו של החשוד בבימ״ש השלום בירושלים בארבעה ימים, זאת עד לתאריך 18.11.22.   חקירת המשטרה נמשכת."

עורך דינו של החשוד: "מדובר בטענות ממוחזרות"

בשיחה עם "חדשות כיפה" הגיב עורך הדין של החשוד נדב גדליהו על הטענות ואמר "מדובר בכל הכבוד בטענות ממוחזרות. בין הצדדים היו הליכים בדין תורה, שם התבררה האמת, וכשלהורים הסתבר שבית הדין עומד לפרסם החלטה שאינה נוחה להם, פנו למשטרה. גם במשטרה המדובר בטענות - לכאורה- לאלימות מינורית, אם בכלל. גם בית המשפט קבע שהמסוכנות כאן קונקרטית ומינורית, ורק בשל החשש משיבוש החליט להאריך המעצר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן