מרכז למשפחה המנציח את בני משפחת עטר

בני משפחתם וחבריהם הקרובים, מנציחים את שמונת בני משפחת עטר ז"ל שנספו באסון בים המלח, בעזרת מרכז חיים למשפחה - מבנה שישמש בית לפעילות משפחתית ענפה בתחומי החיים השונים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/12/18 16:39 כד בכסלו התשעט

מרכז למשפחה המנציח את בני משפחת עטר
שמונת בני משפחת עטר, צילום: באדיבות המשפחה

כחודש עבר מאז התאונה המחרידה בכביש 90 בים המלח שגבתה את חייהם של בני משפחת עטר- ההורים יריב ושושי וששת ילדיהם: יעקב ישראל, עטרת, איילה, מוריה, ידיד ואביגיל.

אסון כבד ירד על המשפחה והחברים כשקיבלו את הבשורה ואת תחושת ההחמצה - על מי שהיו בני משפחת עטר, ומי שעוד יכלו להיות. אבל דווקא מתוך האבל והצער התקבלה החלטה: משפחה, חברים ואנשי קהילת הישוב פסגות, דווקא יעשו טוב לזכרם ולהנצחת שמם.
"יריב, שושי והילדים, היו מודל לחיקוי לכולנו באחדות וליכוד משפחתי שהיו מעל הכל". אומרת רננה שלם חברה קרובה של המשפחה ותושבת הישוב פסגות ומוסיפה, "לכן החלטנו שאין דבר ראוי יותר מאשר להקים על שמם מרכז חיים למשפחה - מבנה שישמש בית לפעילות משפחתית ענפה בתחומי החיים השונים".

 כל חדר במבנה ינציח בן משפחה ויבליט קווים לדמותו: מרכז לחקר חיי המשפחה ע"ש יריב ושושי, מרכז חינוך לזהירות בדרכים ע"ש אילה, משחקיה ע"ש התינוקת אביגיל, ספריה לקהילה ע"ש מוריה, אולם ספורט ע"ש יעקב ישראל, חדר אמנות ע"ש עטרת תפארת וחדר סנוזלן (מרכז טיפול אלטרנטיבי) ע"ש ידיד.
לשם מימון הפרויקט, פתחו החברים קמפיין לגיוס כספים באמצעות פלטפורמת jgive, ועליהם לגייס תרומות בגובה 1.5 מיליון ש"ח.

"אנחנו קוראים לכל אחת ואחד בעם ישראל לפתוח את הלב ולעזור לנו במשימה שקיבלנו על עצמנו, להקים את המבנה הזה שיעצים חיי משפחות ויפיץ אור בעולם כמו שעשו בני משפחת עטר בחייהם" מסכמת שלם.