מכתב אזהרה מפני להט"בים: "סובלים ממחלות"

במסמך שהופץ בראשון לציון לקראת מצעד הגאווה בעיר, תחת שמה כביכול של אשת מקצוע, נכתב כי הצועדים סובלים בין היתר מ-"הפרעות חרדה ודיכאון וניסיונות התאבדות פי 3 מכל נער אחר". עיריית ראשל"צ: "נמשיך להיות עיר סובלנית וליברלית"

חדשות כיפה משה ויסטוך 28/06/18 16:56 טו בתמוז התשעח

מכתב אזהרה מפני להט"בים: "סובלים ממחלות"
מצעד הגאווה בת"א, צילום: גילי יערי פלאש 90

לקראת מצעד הגאווה שצפוי להתקיים בסוף השבוע בראשון לציון הופץ היום (חמישי) בעיר מכתב ובו אזהרה להורים מפני שורת "מחלות" שבני קהילת הלהט"ב סובלים מהן.

המכתב נחתם תחת השם, "ד"ר אפרת אברמוביץ - מתמחה בטיפול בבעיות פסיכוסוציאלי", וככל הנראה מדובר בשם פקטיבי שכן לא ידוע על אשת מקצוע בשם זה.

במסמך שהופץ תוארו הלהט"בים כ-"קבוצת אנשים הסובלים מבעיות של תפקוד התא המשפחתי הנורמטיבי הקיים בעולם". בהמשך נכתב כי על החברה מוטלת האחריות לעזור לאותם אנשים באמצעות סיוע פסיכולוגי כדי שיצאו "מהמצב הקשה בו הם נמצאים".

מכתב ההאזהרה שהופץ

מכתב ההאזהרה שהופץצילום: צילום מסך מהטוויטר של גל אוחובסקי

עוד נאמר במכתב כי לאחר שהניסיונות לבטל את המצעד לא צלחו החליטו הכותבים להזהיר את תושבי העיר מהשלכות האירוע. לדבריהם, הצועדים סובלים משורת בעיות כגון וירוסים ומחלות שונות, "הפרעות חרדה ודיכאון, ניסיונות התאבדות פי 3 מכל נער אחר", שימוש בסמים ואלכוהול, נטיה לאנורקסיה ועוד.

מסיבות אלה ואחרות נכתב לסיום, "אנו פונים להורי הילדים, שמרו על ילדיכם ואל תסתובבו ביום שישי באזורים בהם מקיימים את המצעד ומופע מסוכן זה".

מעיריית ראשון לציון נמסר כי "אין סכנה גדולה יותר במדינת ישראל ולציונות מקיטוב פנימי, חוסר סובלנות ומחסור חמור בערך המקודש ואהבת לרעך כמוך. נמשיך להיות עיר פתוחה, סובלנית וליברלית לכל הבאים בשעריה והמתגוררים בגבולותיה".