מירושלים לכנסת: ברקוביץ' יצטרף לימין החדש?

מפלגת הימין החדש הציעה לעופר ברקוביץ', יו"ר התעוררות, מקום ברשימה לכנסת. במפלגה הטרייה לא מכחישים. באיחוד הלאומי מבהירים: "כנראה שהמצע של מפלגת הימין החדש כולל את חלוקת ירושלים ועצירת הבניה היהודית"

חדשות כיפה מירב כהן 02/01/19 09:22 כה בטבת התשעט

מירושלים לכנסת: ברקוביץ' יצטרף לימין החדש?
עופר ברקוביץ', צילום: רפי קוץ

נפתלי בנט ואיילת שקד הציעו לעופר ברקוביץ, יו"ר תנועת התעוררות בירושלים, להצטרף לרשימת הימין החדש. הימין החדש לא מאשרים ולא מכחישים. מפלגת האיחוד הלאומי הגיבו: "לא ימין חדש- שמאל ישן". 

עופר ברקוביץ', הפסיד למשה ליאון בהתמודדות על ראשות עיריית ירושלים. נגד ברקוביץ נטען כי הוא מועמד שמאלני המקורב לקרן החדשה לישראל ובעד חלוקת ירושלים, ברקוביץ הכחיש את הדברים.  ברקוביץ' אמר ל"ישראל היום" כי "יש גישושים מהכיוון" אבל סייג, "אני מחויב לתושבי ירושלים לשרת אותם ואני בעירייה".

בנט ושקד

בנט ושקדצילום: Yonatan Sindel/Flash90

סיעת התעוררות לא נכנסה לקואליציה הירושלמית של ליאון ונשלחה למדבר האופוזיציוני. ברקוביץ' נחשב למועמד מחוזר בכמה מפלגות. לאחרונה נודע כי גם במפלגתה החדשה של אורילי לוי אבוקסיס פנו לברקוביץ'.

באיחוד הלאומי, מנסים לאסוף את השברים אחרי המפץ בימין, מיהרו להגיב:"כנראה שהמצע של מפלגת הימין החדש כולל את חלוקת ירושלים, עצירת הבניה היהודית, קידום חילול שבת ציבורי בפתיחת בתי עסק ותחבורה ציבורית ושיתוף פעולה עם הקרן החדשה. את הערכים הללו שהוביל ברקוביץ בירושלים בנט רוצה להכניס לכנסת".

עוד אמרו:"אנו מאמינים שהציבור הימני והדתי לאומי לא יילך שולל אחרי מפלגת אוירה עם כוכבים לרגע ויעדיף את האיחוד הלאומי והבית היהודי הנאמנים לדרך".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן