מימש את איומו: ח"כ ברושי תבע את ראש מפלגתו על הוצאת דיבה

בתגובה להשעייתו על ידי אבי גבאי, על רקע טענות להטרדה מינית שביצע, הגיש ח"כ ברושי, באמצעות בא כוחו, תביעת דיבה בסך של 300 אלף שקלים, "ערך לתובע משפט שדה מחפיר שהסתיים במהרה בלינץ' מכוער"

חדשות כיפה משה ויסטוך 01/08/18 11:01 כ באב התשעח

מימש את איומו: ח"כ ברושי תבע את ראש מפלגתו על הוצאת דיבה
ח"כ איתן ברושי, צילום: פלאש 90

ח"כ איתן ברושי מהמחנה הציוני הגיש הבוקר (רביעי) באמצעות בא כוחו תביעת לשון הרע בבית משפט השלום בתל אביב נגד יו"ר סיעתו אבי גבאי בסך של 300 אלף שקלים.

"הנתבע 'ערך' לתובע משפט שדה מחפיר שהסתיים במהרה בלינץ' מכוער, במסגרת 'ציוץ' ברשת טוויטר", נכתב בכתב התביעה שהגיש עו"ד אילן בומבך בשם ברושי.

תביעתו של חבר הכנסת הגיע על רקע כתבה שפורסמה השבוע בחדשות עשר, לפיה ברושי הטריד לכאורה לפני 15 שנים אשה במעלית. דברים אלה הצטרפו לתקרית שהייתה לו מספר ימים קודם הפרסום עם ח"כ איילת נחמיאס ורבין, במהלכה נגע בה שלא בהסכמתה.

אבי גבאי

אבי גבאיצילום: מרים אלסטר/פלאש 90

יו"ר העבודה פרסם בערב פרסום המקרה מלפני עשור וחצי ציוץ בטוויטר בו כתב כי הודיע לברושי "על השעייתו לאלתר מפעילות המפלגה". עוד צייץ כי "אין לעברייני מין מקום ברחוב או בכנסת". בעקבות הדברים, איים ח"כ ברושי כי במידה וגבאי לא יתנצל על דבריו וישיבו לפעילות המפלגה הוא יתבע אותו על הוצאת דיבה. הבוקר כאמור הוא מימש את איומו.

בתוך כך אמרה היום ח"כ שלי יחמיביץ' בראיון למנדי ריזל ברדיו 101.5FM כי קיבלה פניות נוספות בנושא של חבר הכנסת המושעה, "הגיעו אלי כמה פניות בעקבות ברושי שאני בודקת אותן".