מטיילים במדבר יהודה נקראים לעזוב מיד את האזור

בעקבות מזג האוויר הסוער והגשמים העזים, במשטרה מזהירים בפני שיטפונות וקוראים למטיילים במדבר יהודה לעזוב את האזור

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/18 15:30 ז בכסלו התשעט

מטיילים במדבר יהודה נקראים לעזוב מיד את האזור
מסוק במדבר יהודה, צילום: דוברות המשטרה

לאור מזג האוויר הגשום משטרת ישראל מבקשת מציבור המטיילים שלא להגיע לאזורים המועדים בשטפונות באזור הדרום בנחלים המתנקזים לים המלח בנגב ובערבה. בעקבות הגשמים החזקים במדבר יהודה ובערבה הדרומית גן לאומי מצדה נסגר למבקרים. כמו כן נחל ערוגות נסגר בשל החשש לשיטפונות.

בשעה זו מתנדבי משטרת ישראל מיחידת החילוץ ערבה מסתייעים ומסיירים במסוק חיל האוויר ומבקשים ממטיילים לעזוב את נחל צפית והאזורים הסמוכים בשל חשש משטפונות.

במשטרה קוראים לציבור הנהגים לנהוג בזהירות מרבית. שוטרי משטרת ישראל יהיו במקומות המועדים ויבצעו הזרמה והכוונה של התנועה. משטרת ישראל בסיוע יחידות החילוץ של המשטרה ערוכים למתן שירות וסיוע לציבור משתמשי הדרך ולחילוץ אזרחים ומטיילים. מפאת סכנת החלקה בכביש , על הנהגים לנהוג בזהירות מרבית ולהימנע מלנסוע בצירים בהם ישנן הצפות/שיטפונות וסכנת החלקה וטביעה. יש להתאים את מהירות הנסיעה לתנאי מזג האוויר ותנאי הדרך. 

על הנהגים להקפיד בטרם הנסיעה ברכב על תקינות האורות וניקוי הפנסים, כמו כן להדליק אורות בזמן הנהיגה. מוקד התנועה של משטרת ישראל יעדכן את מפות הwaze ואת הציבור בדבר מצב התנועה וצירים חסומים באמצעות כלי התקשורת.