מחו"ל באהבה: אזרחים מחו"ל תרמו מוצרים מיו"ש לתושבי הדרום

אזרחים מחו"ל נחשפו למצב התושבים בדרום הארץ והחליטו לתרום עשרות חבילות של מוצרים מיהודה ושומרון "אנחנו מודים על האפשרות להראות, אפילו באופן סמלי את תמיכתנו באזרחים", אמרה בת' מפלורידה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/18 17:10 יא באב התשעח

מחו"ל באהבה: אזרחים מחו"ל תרמו מוצרים מיו"ש לתושבי הדרום
החבילות מיו"ש הגיעו לתושבי הדרום, צילום: לב העולם

יוזמה חדשה של ארגון "לב העולם" עשתה טוב על הלב של תושבי הדרום. היוזמה כללה עשרות חבילות מלאות במוצרים מיהודה ושומרון לתושבי הדרום. ארגון לב-העולם הוא יוזמה שקמה במטרה להיאבק בחרם העולמי על יו"ש ובארגוני ה- BDS. הארגון שולח אלפי חבילות מוצרים מיו"ש מידי חודש לאלפי אזרחים בלמעלה מ- 43 מדינות ברחבי העולם.

הפעם כיוון החבילות היה שונה והאזרחים מקבלי החבילות ברחבי העולם, שנחשפו בתקשורת למצב הביטחוני בדרום הארץ, החליטו לרכוש חבילות מוצרים מיו"ש ולהעניקן במתנה לתושבי הדרום. בין האזרחים שרכשו את החבילות, אזרחים המתגוררים בפינלנד, גרמניה, שוויץ, ארה"ב, סינגפור ועוד. ארגון לב-העולם ארז את החבילות ומסר אותן לתושבי העיר שדרות וליישובים נוספים בעוטף עזה.

בין התורמים, אזרחית פלורידה בשם בת', שמסרה: "חשוב לנו לתת לתמוך באזרחים בדרום ישראל. זה כבוד גדול בשבילנו".

חנה, תושבת פינלנד שתרמה גם היא חבילה מסרה: "אנחנו מקבלים עדכונים וחדשות ממה שקורה בישראל וזה מאוד חשוב לנו. אנחנו מודים על האפשרות להראות, אפילו באופן סמלי, את תמיכתנו באזרחים".

התושבים שקיבלו את החבילות הודו מקרב לב לנציגי הארגון ומסרו כי המחווה מרגשת ומחזקת אותם בימים קשים אלו. ריקי, תושבת שדרות שקיבלה חבילה לביתה, מסרה לתורמים: "תודה רבה על ההזדהות עם המצב שלנו. זה ממש קירוב לבבות".

ורד, תושבת שדרות גם היא, מסרה: אחרי תקופה לא פשוטה וימים מאוד מאתגרים שעברו עלינו, אנחנו רוצים להודות לתורמים מחו"ל, ששלחו לנו חבילות מלאות בכל טוב עם כל הלב שלהם. החבילות האירו את עיני התושבים ונתנו זיק של תקווה בלב. זה מחזק, נותן כוחות להמשיך להיות איתנים ולעמוד בעורף, גם בימים הלא פשוטים שעוברים עלינו", והוסיפה: "מקווה שניפגש כולנו בימים טובים ושקטים יותר".

עו"ד נתי רום, מייסד הארגון, מסר: "האזרחים מחו"ל שאנחנו בקשר עימם נחשפו למצב התושבים בדרום הארץ ולמרות המרחק הרב החליטו לסייע בדרך משלהם. התורמים הוכיחו כי האהבה מנצחת את כל החרמות ויצרני יו"ש, שמוצריהם נשלחו לדרום, שמחו לקחת חלק בחיזוק אחיהם שבדרום. בשבילנו,  זו הזדמנות מדהימה לסייע גם לאחינו שביו"ש וגם לאחינו שבדרום מתוך שותפות גורל של עם אחד".