מחבלים שיגרו רקטה ובלוני נפץ לכיוון ישראל - צה"ל תקף ברצועה

מטוסי קרב וכלי טיס נוספים תקפו מספר יעדים מתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. מוקדם יותר יירטה מערכת כיפת ברזל רקטה ששוגרה לכיוון המועצה האזורית אשכול: "צה"ל רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/19 07:20 ל באדר א'

מחבלים שיגרו רקטה ובלוני נפץ לכיוון ישראל - צה"ל תקף ברצועה
ארכיון: תקיפה בעזה, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הלילה (ה') יעדים ברצועת עזה, זאת בתגובה לרקטה ששוגרה לכיוון יישובי עוטף עזה וזר בלנוי נפץ נוסף שנשלח על ידי מחבלים.

מטוסים וכלי טיס נוספים תקפו מספר יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון חמאס בדרום רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי "התקיפה בוצעה בתגובה לבלוני הנפץ ולשיגור הרקטה מרצועת עזה לשטח ישראל". 
 
עוד נאמר כי "צה"ל רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל וימשיך לפעול בתקיפות כנגד פעולות טרור אלו. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

אמש בשעות הלילה המוקדמות נשמעה אזעקת צבע אדום במועצה האזורית אשכול בעקבות זיהוי שיגור רקטה מכיוון רצועת עזה. כיפת ברזל יירטה את השיגור. בנוסף התרעה נוספת הופעלה כתוצאה ממטען שהושלך על ידי מחבלים בצפון הרצועה על גדר המערכת. בימים האחרונים שוגרו מדי יום זרי בלונים עם מטענים, שחלקם התפוצצו ביישובי עוטף עזה ואף גרמו נזק לרכוש ולמבני מגורים.