מזעזע: ראש חזיר בבית הכנסת

בבית הכנסת 'סוכת שאול' ברמת השרון תלו אלמונים ראש של חזיר על שער הכניסה. גבאי בית הכנסת: "מזעזע. שבתוכנו יש דבר כזה". ראש העיר: "למי שעשה זאת אין מקום ברמת השרון ולא בחברה הישראלית". המשטרה פתחה בחקירה

חדשות כיפה יהונתן קליין 09/11/18 10:16 א בכסלו התשעט

מזעזע: ראש חזיר בבית הכנסת
הכניסה לבית הכנסת, הבוקר, צילום: ללא

מתפללי בית הכנסת 'סוכת שאול' ברמת השרון, הגיעו הבוקר (ו') לבית הכנסת ונתקלו במחזה מחריד - ראש חזיר טרי, עדיין מדמם, על שער הכניסה לבית הכנסת. גבאי בית הכנסת, אלי עלמני: "הזעיקו אותי הבוקר מהבית, הגעתי וראיתי ראש חזיר תלוי בכניסה. לא תמונה או בובה, ראש חזיר שלם עם הבשר והדם עליו עדיין. מזעזע שאנשים מתוכנו יעשו דבר כזה."

https://youtu.be/GSDAH7P9ees

ראש העיר רמת-השרון אבי גרובר ביקר בבית הכנסת ואמר: "יום שישי רגע לפני בחירות. את המקרה המזעזע בבית הכנסת תחקור המשטרה ואני בטוח שהיא תדע להגיע למי שעשה זאת ולהעמידו לדין. לא אתן לגורמים קיצוניים לייצר פה קרע, הסתה ושיסוי. אין להם מקום ברמת השרון ואין להם מקום בחברה הישראלית בכלל. 
רמת השרון היתה קהילה אחת ותישאר קהילה אחת - דתיים וחילונים, גברים ונשים, אשכנזים ומזרחים, סטרייטים ולהטבים. קהילה אחת, שבה מתקיימת אחדות של ניגודים. אני מבקש מכולם לנשום. לזכור שיש בחירות, והרבה יותר חשוב יש את היום, את הימים ואת השנים שלאחר הבחירות".

https://youtu.be/aQS5kciBIXc

סגן שר הביטחון, אלי בן דהן, כתב בטוויטר: "‏80 שנה לליל הבדולח והאנטישמיות מרימה ראש גם בארץ ישראל. ההסתה המתמשכת נגד דתיים ברמת השרון עלתה היום שלב בדמות ראש של חזיר שהונח בפתח בית כנסת. חייבים לעצור את זה עכשיו."

ממשטרת ישראל נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרת ישראל על תלית ראש חזיר בכניסה לבית כנסת בעיר. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום. נסיבות האירוע נבדקות. נפתחה חקירה."

ראש חזיר בבית הכנסת

ראש חזיר בבית הכנסתצילום: ללא