הפרקליטות חושבת שאתם לא נראים יהודים? מצאנו עבורכם פתרון

בעקבות קביעת הפרקליטות מערכת כיפה החליטה שלא לעמוד מנגד, ותעניק מתנה: סממן יהודי לנשיאה בכל עת. את הסממן ניתן להדפיס ולגזור על פי ההנחיות ולשאת אותו עימכם לכל מקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/21 18:11 יג בסיון התשפא

הפרקליטות חושבת שאתם לא נראים יהודים? מצאנו עבורכם פתרון
כיפה, צילום: כיפה

זה כבר כמה שבועות שמסוכן להראות יהודי בארץ ישראל. יהודים אשר מסתובבים בירושלים, יפו, עכו ולוד ובאזורים מעורבים אחרים, נתקלים בכנופיות אלימות של ערבים אשר מתנכלים אליהם במקרה הטוב ומבצעים בהם לינץ' במקרה הרע. בשבועיים האחרונים, כמות הפרעות ביהודים עלתה מדרגה, ועוברי אורח שזוהו כדוברי עברית  - הותקפו.

במקרה חמור שארע ביפו, ערבים מקומיים ביצעו לינץ' אכזרי ביהודי שהסתובב עם כלבו ותיעד את הפרעות. שוטרי תחנת יפו אמנם עצרו 4 פורעים, אך למרבה האבסורד, בכתב האישום שהוגש היום נגד התוקפים בלינץ' ביפו, האישום לא כלל מניע לאומני, החלטה שעוררה זעם ציבורי רב. עו"ד כנרת כהאן מפרקליטות מחוז תל אביב הסבירה היום (ב') בגל"צ את הסיבה ההזויה בגינה כתב האישום  לא כולל מניע לאומני: "אנחנו כבולים לראיות. האדם שהותקף הלך ברחוב ללא כל סממן יהודי. אם היה הולך עם כיפה, לבוש חרדי, דגל ישראל - התמונה הייתה שונה לחלוטין וכך גם ההתייחסות"

בעקבות קביעת הפרקליטות מערכת כיפה החליטה שלא לעמוד מנגד, ותעניק מתנה: סממן יהודי  לנשיאה בכל עת. את הסממן ניתן להדפיס ולגזור ע״פ ההנחיות ולשאת אותו עימכם לכל מקום. 

להורדת והדפסת הסממן לחצו כאן 

כיפה להורדה

כיפה להורדהצילום: כיפה

כיפה להורדה

כיפה להורדהצילום: כיפה

כיפה להורדה

כיפה להורדהצילום: כיפה