הכירו את אוטובוס השבת של מפלגת העבודה

המפלגה החלה להפעיל קו אוטובוס לרווחת התושבים שיופעל בשבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/19 19:11 יא באדר א'

הכירו את אוטובוס השבת של מפלגת העבודה
האוטובוס של מפלגת העבודה, צילום: רענן כהן

אחרי שבשבת שעברה רון קובי, ראש עיריית טבריה הפעיל קו אוטובוס בשבת ולמרות עתירה, אוטובוס השבת של מפלגת העבודה יצא אתמול (שישי) לדרך. הנסיעה הראשונה התרחשה בראשון לציון עם עשרות פעילים של המפלגה.

בעקבות החלטת יו"ר ועדת הבחירות, אוטובוס השבת שפעל בשישי בערב לא כלל נסיעה חינם עבור תושבי ראשון לציון, כפי שתוכנן במקור. במסגרת קמפיין בעד תחבורה ציבורית בשבת המפלגה הודיעה כי תפעיל החל מסוף השבוע הקרוב אוטובוס שבת שיפעל מדי סוף שבוע, בכל פעם במקום אחר בארץ, לרווחת התושבים ללא עלות.

חופשי חודשי של מפלגת העבודה

חופשי חודשי של מפלגת העבודהצילום: רענן כהן

פעילי המפלגה עצרו בתחנות הקבועות וחילקו את כרטיסי ה"רב קו" שמפלגת העבודה הנפיקה תחת הכותרת "מפלגת העבודה מקדמת תחבורה ציבורית בשבת" בנוסף, חולקו הפעילים כרזות בהן נכתב כי "לא רק לבעלי רכב פרטי יש זכות לנסוע בשבת. גם לילדים, לחיילים, לאזרחים ותיקים - לכל אזרח ואזרחית שרוצים לבחור בעצמם איך השבת שלהם תיראה". 

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי אמר: "העתירה של ש"ס לא תעצור אותנו. אוטובוס השבת שלנו יפעל בשבת הזאת, והרבה אוטובוסים יסעו בשבת אחרי הבחירות. זאת התחייבות שלנו.

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן