מותו של הילד בשכונת רמות | עצורים בהפגנה נגד ההחלטה לבצע נתיחה לאחר המוות

בית המשפט התיר לבצע נתיחה שלאחר המוות בגופתו של ילד בן 4, שנמצא עם סימני חניקה. מעצרו של החשוד, דודו, הוארך. המפגינים חסמו צירים ושרפו פחי אשפה באזור כיכר השבת ורחוב בר אילן בבירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/22 22:41 יז באב התשפב

מותו של הילד בשכונת רמות | עצורים בהפגנה נגד ההחלטה לבצע נתיחה לאחר המוות
הפגנות בירושלים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בהודעה מיוחדת של הפלג הירושלמי הערב (א'), נקראו רבים לצאת ולהפגין נגד החלטת בית המשפט, לערוך ניתוח שלאחר המוות בגופה של ילד בן 4. "עקב התעקשות משטרת ישראל והפרקליטות לחלל את כבוד המת עם דרישתם כעת בבית המשפט לבצע נתיחה בגופת הפעוט החרדי בן ה-4 שנמצא הבוקר בירושלים ללא רוח חיים, הורו גדולי התורה, מרן ראש הישיבה הגאון רבי אשר דויטש שליט"א ומרן פוסק הדור הגאן רבי עזריאל אוירבך שליט"א, לרבבות בני התורה בכל חלקי הארץ, להתכונן למאבק נחוש ובלתי מתפשר נגד ניתוחי מתים וחילול כבוד המת".

המשטרה מעדכנת כי בשעות האחרונות החלו מחאות אלימות באזור כיכר השבת וברחוב בר אילן בירושלים, וברחוב נהר הירדן בבית שמש, במהלכן מאות מפרי סדר חוסמים צירים, מתפרעים, מיידים אבנים וחפצים ושורפים פחי זבל במקום. עד כה נעצרו 5 חשודים בגין הפרת הסדר הציבורי ופעילות המשטרה להשבת הסדר במקום נמשכת.

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כזכור, מעצר של החשוד ברצח ברצח אחיינו בן ה-4.5 אתמול (שבת) בשכונת רמות בירושלים הוארך ב-10 ימים עד לתאריך 23.8.22. לבקשת סנגורו של החשוד, ניתן על ידי בימ"ש צו איסור פרסום על פרטיו של החשוד במעשה, זאת עד לאחר קבלת תוצאות אבחון רפואי.

אמש בשעות הבוקר התקבל דיווח על ילד שנמצא מוטל בחדרו של החשוד כשסימני חניקה על צווארו. כוחות משטרה מתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים שהגיעו למקום, עצרו את החשוד במעשה והוא הועבר לחקירה בעוד הקורבן פונה במצב אנוש לטיפול רפואי בבית החולים. הבוקר, נודע כי חרף מאמצי הרופאים, נקבע מותו של הילד. חקירת המשטרה נמשכת. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן