מועמדת עדיין אין לש"ס, אבל דוברת כן

מפלגתו של השר דרעי הכריזה על הצטרפותה של אשת יחסי הציבור, לבנת נזרי, למערך הדוברות של התנועה. תנועת 'נבחרות', המורכבת מנשים חרדיות, לא מסתפקת בזה: "בשלה השעה לשריונה של אישה במפלגות החרדיות"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 29/01/19 21:53 כג בשבט התשעט

מועמדת עדיין אין לש"ס, אבל דוברת כן
השר דרעי, צילום: דוברות ש"ס

בתנועת ש"ס עדיין לא הציבו מועמדת ברשימתם לכנסת וככל הנראה הם גם לא צפויים לעשות זאת בקרוב, אך לצד זה, אחת מהדמויות הבכירות במערך הדוברות של שלה היא אישה. כך נודע היום (שלישי) בעדכון דוברות והסברה של קמפיין המפלגה.

מי שתוביל את מערך ההסברה לציבור הכללי זו ליבנת נזרי, אשר שימשה בעבר כיועצת אסטרטגית לארגונים ולחברות במשרד גיתם וכיועצת תקשורת לשרים ולחברי כנסת, ביניהם: השר ישראל כ"ץ, השרה גילה גמליאל ודוברת יו"ר ועדת הכלכלה כרמל שאמה. בעלת משרד ליחסי ציבור ולדוברות.

בתנועת 'נבחרות', נשים חרדיות הפועלות לשוויון וייצוג של נשים חרדיות בפוליטיקה, בירכו על המהלך וקראו לראשי ש"ס להתקדם צעד נוסף ולשריין ברשימתם לכנסת אישה. "אנו מברכות בחום את הנהגת מפלגת ש"ס על החלטתה האמיצה להציב בתפקיד בכיר ובעל רגישות רבה, אישה שתפקידה להעביר את מסריה הפוליטיים, הדתיים והחברתיים של המפלגה, ועוד בתקופה שבה חלק מהסקרים מציבים אותה על גבול אחוז החסימה", אמרו בתנועה.

האמנתי שיילך בדרכו של אבא. בר שלום ודרעי, ערב הבחירות הקודמות

אותה לא שיבצו, אך אולי אישה אחרת? דרעי ועדינה בר שלוםצילום: יונתן זינדל/פלאש 90

לדבריהן, "הצבתה של ניזרי בתפקיד מרכזי כל כך במסגרת הקמפיין מהווה עדות חיה לכך כי בשלה השעה לשריונה של אישה במפלגות החרדיות. בדומה לגברת נזרי גם ישנן אלפי נשים חרדיות שמחזיקות בגאון במשרות בכירות ביותר בשוק הציבורי והעסקי, זאת מתוך יראת ה' ושמירה אדוקה על גדרי הצניעות ואורחות החיים החרדיים".

עוד אמרו נשות 'נבחרות' כי "אין ספק כי אותן נשים יכולות גם לשמש כשליחות ציבור נאמנות בכנסת ישראל, ולקדם נושאים מהותיים החשובים לכלל הציבור החרדי בתחומי החינוך, החברה, ערכי המשפחה ועוד. לפיכך אנו קוראות לראשי המפלגות החרדיות- בשלה העת לשלב אישה שתקבלנה את ברכת הרבנים ושתוכלנה להוות כתובת ראויה וצנועה לנשים החרדיות באשר הן".