מועמדת מפלגת העבודה נטשה פנאל בחירות: לא אשב עם כהאניסטים

צפו: אמילי מואטי פוצצה פנאל בחירות, בבית ספר בנתניה, מכיוון שאיתמר בן גביר השתתף בו: "לא מעוניינת להשתתף בדיון על עתיד המדינה עם מי ששונא את אזרחיה ועוד מול בני נוער המגבשים את השקפת עולמם". איתמר בן גביר לתלמידים: "קיבלתם את השיעור הכי טוב בצביעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/19 13:14 כא באדר א'

מועמדת מפלגת העבודה נטשה פנאל בחירות: לא אשב עם כהאניסטים
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

המועמדת ברשימת מפלגת העבודה, אמילי מואטי, נטשה הבוקר פאנל בחירות בתיכון "שרת" בנתניה במחאה על השתתפותו של לאיתמר בן-גביר בראשי עוצמה יהודית בפאנל: "אני לא מעוניינת להשתתף בדיון על עתיד המדינה עם מי ששונא את אזרחיה ועוד מול בני נוער המגבשים את השקפת עולמם. לא אטול חלק בשום פורום שבו יתארחו כהאניסטים".

כניסתם של אנשי עוצמה יהודית לכנסת ממשיכה לעורר סערות. חברת מפלגת העבודה לא הסכימה לשבת בפנאל משותף עם עו"ד בן גביר. בתגובה בן גביר אמר לתלמידים: "קיבלתם את השיעור הכי טוב. הצבועים האלה, שיושבים עם חנין זועבי ואחמד טיבי, זה הצביעות בדמוקרטיה. עכשיו אגיד לכם מה אנחנו רוצים: מי שלא נאמן למדינת ישראל, לא צריך להיות כאן", כל זאת למשמע מחיאות כפיים סוערות.

בתוך כך, הבוקר יצאו במפלגת מרצ בהודעה לעיתונות כי לא יסכימו להשתתף בפנאלים טלוויזיוניים במידה ואנשי עוצמה יהודית שותפים להם. בנוסף פנו במפלגה בוועדת הבחירות המרכזית במטרה לפסול את ריצת הרשימה לכנסת. 

הבוקר (ג') אמר יו"ר הימין חדש כי ראשי עוצמה יהודית לא ראויים לכהן כחברי כנסת ועור זעם גדול בין ראשי איחווד מפלגות הימין.