מה חושבת הבוסית החדשה של יאיר נתניהו על תפקודו?

בנו של ראש הממשלה החל לעבוד בארגון 'שורת דין', המייצג נפגעי טרור מול גופים שונם, ולמעסיקתו יש רק שבחים: "יאיר מאוד אינטליגנטי, ויש לו יכולת הבעה עצמית נהדרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/18 09:34 כא בסיון התשעח

מה חושבת הבוסית החדשה של יאיר נתניהו על תפקודו?
יאיר נתניהו, צילום: מארק ישראל סלם-פלאש 90

בשנים האחרונות פתח יאיר נתניהו חזית עם גורמי שמאל רבים ברשתות החברתיות. בג'רוזלם פוסט פורסם הבוקר (שני) כי לאחרונה העביר בנו של ראש הממשלה את השימוש במדיה למקצוע.

נתניהו הצעיר (26) משמש בתקופה האחרונה כרכז מדיה חברתית בארגון 'שורת הדין', ארגון זכויות אזרח שמייצג נפגעי טרור מול גופי טרור או כאלה שמממנים פעולות טרור.

בין הנתבעים, שהארגון תבע מהם מיליוני דולרים כפיצויים לנפגעי טרור יהודים וישראליים, ניתן לציין את סוריה, איראן, מנהיג חמאס חאלד משעל ולהבדיל גם את גוגל ופייסבוק שאותה תבע הארגון באשמת הסתה ועידוד לאלימות וטרור נגד ישראלים ברשת החברתית.

לנתניהו עצמו יש היסטוריה של עימותים ברשתות החברתיות. בקיץ שעבר הוא כתב בחריפות נגד ארגון 'מולד', שתקף אותו בפוסט משלו, וטען כי הם "אנטי ציוניים". לפני כשבועיםם, על רקע המתיחות הגוברת בין ישראל לטורקיה, הוא פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם כיתוב בוטה כנגד מדינתו של ארדואן.

"יאיר מאוד אינטליגנטי, ויש לו יכולת הבעה עצמית נהדרת", אמרה נשיאת 'שורת דין' עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר ל'ג'רוזלם פוסט' והוסיפה על העובד החדש שלה כי "הוא מחבר את מה שקורה בישראל ובעולם עם פעילות הארגון בתחום המדינה החברתית ועושה עבודה טובה עד כה". 

לדבריה, בארגון הבינו "שכל קמפיין משפטי צריך להיות מלווה במערכת ציבורית, הכוללת שימוש במדיה החברתית. העולם נמצא בנקודת מפנה ואנחנו רוצים להיות יעילים בבתי המשפט. לכן, זה חייב להיות מלווה בפעילות ברשתות החברתיות משום שזוהי דרך טובה להעביר את המסר שלנו לקובעי המדיניות, המחוקקים ואנשי הרחוב".