"מה הייתי עושה למחבלים שחודרים מעזה לישראל? נותן הוראה להרוג אותם"

השר נפתלי בנט התייחס למציאות הביטחונית, על רקע הפיגוע בברקן, ואמר כי יש לשנות מדיניות, "החל מהראשון בנובמבר המשפחה של הרוצח תקבל כ - 15,000 ש"ח בחודש. צריך להפסיק את זה. צריך להרוס את הבית"

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/10/18 18:32 כט בתשרי התשעט

"מה הייתי עושה למחבלים שחודרים מעזה לישראל? נותן הוראה להרוג אותם"
נפתלי בנט, צילום: יונתן סינדל/פלאש 90

שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, התייחס הערב (שני) בכנס הצגת התכנית המדינית של המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS), למצב הביטחוני על רקע הפיגוע הרצחני אתמול בברקן.

"אני חושב שאנחנו צריכים לעשות תיקון משמעותי ומהיר במדיניות הביטחונית של ישראל ולחזק את ההרתעה. מדברים טקטיים עד אסטרטגיים", אמר יו"ר הבית היהודי וציין כי "בחודשים האחרונים חודרים באופן יומיומי עשרות מחבלים מעזה, כולל היום, מניחים מטענים ויוצאים חזרה הביתה בשלום".

בנט, שלאחר הבחירות הבאות מקווה להתמנות לתפקיד שר הביטחון אמר כי תחת מדיניותו התגובה כלפי אותם מחבלים תהיה שונה, "מה הייתי עושה? הייתי נותן הוראה להרוג אותם".

על הפיגוע אתמול, שבו רצח מחבל את זיו חג'בי וקים יחזקאל-לבנגרונד, הוא אמר כי מדובר ב-"רצח נתעב של שני ישראלים. החל מהראשון בנובמבר המשפחה של הרוצח תקבל כ - 15,000 ש"ח בחודש. צריך להפסיק את זה. צריך להרוס את הבית. הבית של רוצחי ארי פולד ז"ל, רונן לוברסקי ז"ל, ינאי וייסמן ז"ל, אשר חסנו ז"ל - כולם עומדים. 102 בתים של רוצחי ישראל עומדים. צריך להרוס אותם".
 
לסיום הוסיף כי "צריך לעבור מדיבורים על הרתעה ליצירת הרתעה ואני מתכוון להמשיך לפעול להחזרת ההרתעה על ידי פעולות מובהקות וברורות".