נתניהו על פגישת אולמרט-אבו מאזן: "בושה וחרפה. נקודת שפל"

ראש הממשלה התייחס לפגישת קודמו בתפקיד עם יו"ר הרשות הפלסטינית, וכינה אותה "נקודת שפל בהיסטוריה של מדינת ישראל". גם בימינה גינו: "אולמרט מכשיר את הקרקע להקמת מדינת טרור פלסטינית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/20 23:10 טז בשבט התשפ

נתניהו על פגישת אולמרט-אבו מאזן: "בושה וחרפה. נקודת שפל"
נתניהו בכנס בחירות, הערב, צילום: פלאש 90

הפגישה וההצהרה המשותפת של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, שהתקיימה הערב (ד') בוושינגטון, בה הצהירו השניים על התנגדות ל'תכנית המאה', מעוררת סערה. בראיון לערוץ 20 גינה ראש הממשלה נתניהו את הפגישה, ואמר כי מדובר בנקודת שפל.

"אחרי שלוש שנים שפעלתי אצל טראמפ כדי להביא לתוכנית המאה - הולך ראש ממשלה לשעבר לאבו מאזן כדי להילחם בה. זה בלתי נתפס", אמר נתניהו והוסיף כי מדובר ב"נקודת שפל בהיסטוריה של מדינת ישראל. בושה וחרפה".

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, אמר כי אולמרט נותן רוח גבית לטרור: "דווקא ביום שבו אבו מאזן נכשל בניסיון שלו להוביל מהלך מדיני באו"ם נגד מדינת ישראל, בוחר אולמרט לתת רוח גבית לטרור המדיני של הפלסטינים", אמר דנון והוסיף: "זו פגיעה לא רק בישראל אלא גם בארה"ב שהציגה תוכנית חשובה לשלום במזרח התיכון. חבל שפגישה זו התקיימה".

במפלגת ימינה גינו את הפגישה ואמרו: "העבריין המורשע אולמרט, יועצו של גנץ, שכבר הסכים לוותר על הכותל, מכשיר היום את הקרקע למו"מ העתידי שינהל גנץ להקמת מדינת טרור פלסטינית".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן