נתניהו המריא לוושינגטון: "נעשה היסטוריה עם טראמפ"

ראש הממשלה המריא לסדרת פגישות עם נשיא ארה"ב ועם בכירים בממשל, לקראת הצגתה של 'תכנית המאה', דבר שצפוי לקרות ביום שלישי: "התכנית של טראמפ מקדמת את האינטרסים החיוניים ביותר שלנו"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 26/01/20 15:07 כט בטבת התשפ

נתניהו המריא לוושינגטון: "נעשה היסטוריה עם טראמפ"
נתניהו עם העיתונאים בנתב"ג, צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה נתניהו המריא בצהריים (א') לוושינגטון, לפגישה עם נשיא ארה"ב טראמפ ועם בכירים בממשל האמריקאי, לקראת הצגת 'תכנית המאה' - תכנית השלום של הנשיא למזרח התיכון. נציגי ראשי רשויות ביו"ש, ובניהם ראש מועצת אלקנה, אורנית, אריאל ובנימין, הגיעו לשדה התעופה בן גוריון לחזק את ראש הממשלה טרם נסיעתו. 

צילום: קובי גדעון /לע"מ

נתניהו אמר לפני המראתו כי "לפני 5 שנים יצאתי לוושינגטון לקונגרס כי נאלצתי להתייצב מול תכנית שהביא נשיא אמריקני, כי האמנתי שהתכנית הזאת תסכן את האינטרסים החיוניים ביותר של מדינת ישראל ואת עצם הקיום שלה.

נתניהו ורעייתו עולים למטוס

נתניהו ורעייתו עולים למטוסצילום: קובי גדעון, לע"מ

היום אני יוצא לוושינגטון כדי להתייצב לצד נשיא אמריקני שמביא תכנית, שאני מאמין, מקדמת את האינטרסים החיוניים ביותר שלנו. במשך 3 השנים האחרונות שוחחתי אינספור פעמים עם הנשיא טראמפ, ידיד ענק של ישראל, ועם צוותו, על האינטרסים החיוניים הללו, על הביטחון שלנו, על הצדק שלנו. אני הולך להיפגש עם הנשיא טראמפ מחר וביום שלישי - יחד איתו נעשה היסטוריה".