נתניהו: "לא ייעקרו יישובים, לא של יהודים ולא אחרים"

ראש הממשלה נשא נאום בכנס של 'פורום קהלת', במרכז בגין בירושלים, בעקבות הצהרתו של מזכיר המדינה האמריקאי, מייק פומפאו, ממנה השתמע כי ארה"ב מכירה, בפועל, בהתיישבות ביהודה ושומרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/20 10:58 יא בטבת התשפ

נתניהו: "לא ייעקרו יישובים, לא של יהודים ולא אחרים"
ראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה נתניהו דיבר הבוקר (ד') בכנס פורום 'קהלת' בנושא הצהרת מזכיר המדינה האמריקני פומפאו בדבר חוקיות ההתיישבות ביהודה ושומרון, במרכז מורשת בגין בירושלים.    

נתניהו אמר בנאומו בין היתר: "טיהור אתני שאותו מציעים מי שדוגלים כביכול בגישה ליברלית הוא עיקרון פסול. לא אתן לעקור אף ישוב בארץ ישראל, בשום תכנית מדינית, לא של יהודים ולא ערבים. אין עקירת יישובים וכל עוד זה תלוי בי גם לא תהיה".

על חיסול קאסם סולימאני אמר ראש הממשלה: "קאסם סולימאני היה אחראי למותם של אינספור חפים מפשע. הוא ערער את היציבות במדינות רבות. הוא גרם לסבל ותכנן לגרום לדברים גרועים יותר בהמשך. מה שאני אומר פה היום בפומבי הוא מה שמנהיגים רבים במזרח התיכון חושבים".

על היחסים עם העולם הערבי: "היחסים שלנו עם העולם המוסלמי עוברים שינויים דרמטיים. כמעט לא נשארו מדינות מוסלמיות, שלא נדבר על ערביות, שאין להם יחסים שהולכים ומתהדקים עם ישראל בעוד אני מדבר. כל יום יש חידוש בעניין הזה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן