מלכת יופי עיראקית נגד חמאס: "משתמשים בתושבי עזה"

שרה עידאן, שזכתה בתחרות מלכת היופי בעיראק לפני שנתיים, תוקפת בחשבון הטוויטר שלה את ארגו הטרור השולט ברצועת עזה. באחד מציוציה כתבה "ארגון חמאס הטרוריסטי משתמש בתושבי עזה כמגן אנושי, בעוד הוא יורה טילים ממרכזי אוכלוסייה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/19 15:40 י באייר התשעט

מלכת יופי עיראקית נגד חמאס: "משתמשים בתושבי עזה"
מחבלי חמאס, צילום: נאסר אישתיה - פלאש 90

קול אמיץ בלב מדינה עוינת. שרה עידאן, עיראקית בת 29, זוכת תואר מלכת היופי העיראקית לשנת 2017, תקפה בשורת ציוצים בחשבון הטוויטר שלה את ארגון החמאס ואת הפלסטינים, בעקבות סבב הלחימה האחרון לפני כשבועיים.

בציוציה מוקיעה עידאן את ארגון החמאס, לו היא קוראת ארגון טרור, וכתבה בין היתר: "העם הפלסטיני אינו פועל לקבל חירות. ארגון חמאס הטרוריסטי משתמש בתושבי עזה כמגן אנושי, בעוד הוא יורה טילים ממרכזי אוכלוסייה". בציוץ נוסף כתבה: "כאשר ישראל מגיבה, חמאס משתמשים בתמונות נוראיות של הקורבנות הפלסטיניים, ומקדמים את האג'נדה שלהם, שהיא לא חופש לעם הפלסטיני אלא השמדת ישראל".

שרה עידאן היא בעלת אזרחות אמריקאית ומתגוררת כיום בארה"ב, ובעבר ספגה ביקורת קשה בעולם הערבי כאשר ביקרה בישראל לפני שנה, ואף הצטלמה עם מלכת היופי הישראלית. בביקורה בתל אביב אמרה כי "אני לא חושבת שעיראק וישראל הן אויבות. אולי הממשלות הן אויבות זו של זו, אבל יש הרבה עיראקים שאין להם בעיה עם ישראל או עם העם היהודי. יש הרבה עיראקים בצד שלי, ואני מאמינה שהם שמחים שאני כאן".

עידאן הותקפה בטוויטר בתגובה לציוציה, ורבים מהגולשים קראו להעמיד אותה לדין בגלל תמיכתה בישראל. בהמשך צייצה הבהרה, וכתבה כי התכוונה לחשוף את השקרים של חמאס: "תיאור ההפגזה על עזה כניסיון להרוג מפגינים פלסטינים שרוצים שלום היה שקר". והוסיפה כי "עניתי שההפגזה לא הייתה על פלסטינים שרוצים חופש, אלא תגובה לארגון הטרור חמאס, שיורה טילים ממרכזי אוכלוסייה ולא אכפת לו מחיי התושבים. די עם השקר!".