שנה להעברת השגרירות האמריקנית לבירה. נתניהו: "נעצור את התוקפנות האיראנית"

ראש הממשלה ושגריר ארה"ב בישראל ציינו גם את ההכרזה הרשמית על מעבר מעונו של פרידמן לירושלים: "יש פריחה חדשה ותחייה חדשה של היחסים בינינו ובין רבים משכנינו הערבים ומדינות מוסלמיות לא ערביות רבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/19 21:27 ט באייר התשעט

שנה להעברת השגרירות האמריקנית לבירה. נתניהו: "נעצור את התוקפנות האיראנית"
פרידמן ונתניהו באירוע, צילום: מתי שטרן. שגרירות ארה"ב

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן ציינו הערב (ג') במלון מצודת דוד בירושלים שנה להעברת השגרירות האמריקנית לבירה וכן את ההכרזה הרשמית על העברת המעון הרשמי של השגריר לעיר.

"יש פריחה חדשה ותחייה חדשה של היחסים בינינו ובין רבים משכנינו הערבים ומדינות מוסלמיות לא ערביות רבות", אמר נתניהו.

בהמשך הוא הזכיר את האיום האיראני על האזור: "אנחנו מאוחדים ברצון לעצור את התוקפנות האיראנית. מדינת ישראל, כל מדינות האזור וכל המדינות שחפצות בשלום בעולם, צריכות לעמוד יחד לצד ארצות הברית נגד התוקפנות האיראנית. עלינו להמשיך לחזק את מדינת ישראל ואת הברית החשובה עם אמריקה".

דגלי ישראל וארה"ב על חומות ירושלים

דגלי ישראל וארה"ב על חומות ירושליםצילום: דוברות עיריית ירושלים

ראש הממשלה והשגריר פרידמן התכבדו בכתיבת האותיות האחרונות במזוזה שתוצב במעון הרשמי של השגריר היהודי אמריקני בירושלים, והסירו יחד את הלוט מעל שלט המעון החדש. מלבדם, השתתפו באירוע גם רעיותיהם, שרה נתניהו ותמי פרידמן, ראש העיר משה ליאון, רעיית נשיא גואטמלה פטריסיה מוראלס ושגריר גואטמלה בישראל מריו בוקרו.

ראש העיר  ליאון ציין כי "שגרירות ארה"ב היא הראשונה שעברה לירושלים. מקומן הטבעי של כל שגרירות הוא בעיר הבירה. אנו מחבקים ומעריכים  את ידידתנו ארה"ב, את הנשיא מר דונלד טראמפ ואת השגריר מר דייויד פרידמן - אתם ידידי אמת שלנו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן