מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בלתי נתפס: נציגי ישראל באו"ם הסתובבו עם טלאי צהוב

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן ענד טלאי צהוב במועצת הביטחון של האו"ם והודיע כי יענוד את הטלאי עד שהמועצה תגנה את זוועות החמאס: "אם המועצה הייתה מתכנסת בשואה, היא הייתה עוסקת בכמות הדלק שיש לנאצים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/23 08:16 טז בחשון התשפד

בלתי נתפס: נציגי ישראל באו"ם הסתובבו עם טלאי צהוב
גלעד ארדן, עונד טלאי צהוב, צילום: משלחת ישראל לאו"ם

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, ענד הלילה (ב') טלאי צהוב בדיון החירום של מועצת הביטחון של האו"ם שהתכנסה לדון בנושא המלחמה בעזה והמצב ההומניטרי ברצועה לבקשת איחוד האמירויות. במהלך נאומו במועצת הביטחון, הודיע גלעד ארדן: "אנחנו נישא את הטלאי הצהוב בגאווה ובעוצמה, עד שהמועצה תתעורר ותגנה את הזוועות של חמאס".

"אני אגרום לכם לזכור את חרפת שתיקתכם בכל פעם שתסתכלו עלי"

השגריר השווה בין שתיקת העולם אל מול פשעי הנאצים ביחס לשתיקת האו"ם בימים אלו, ואמר: "כשתינוקות יהודיים נשרפו באושוויץ- העולם שתק, היום תינוקות יהודיים נשרפו בבארי ובישובי הדרום על ידי החמאס הנאצי- והעולם שוב שותק. אני אגרום לכם לזכור את חרפת שתיקתכם בכל פעם שתסתכלו עלי".

"אם להיטלר היה טוויטר, הוא היה נראה בדיוק כמו הטוויטר של חמינאי"

ארדן השווה במהלך הנאום בין חמינאי להיטלר: "משטר האייתוללות הוא המשטר הנאצי של ימנו, חמינאי הוא הפיהרר העומד בראשו, והצבא שלהם כולל את חמאס, הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני, חיזבאללה, החות'ים, משמרות המהפכה וארגוני טרור נוספים".

"אם המועצה הייתה מתכנסת בשואה, היא הייתה עוסקת בכמות הדלק שיש לנאצים"

השגריר ארדן תקף את מועצת הביטחון של האו"ם: "אם המועצה הזו הייתה מתכנסת ביוני 1944, היא הייתה עוסקת בכמות הדלק שיש לנאצים ובמספר ההרוגים הגבוה שיש לגרמניה מול בריטניה. הייתם קוראים להפסקת אש עוד לפני שהרוסים השתלטו על סטאלינגרד"

השגריר ארדן הבהיר: "עם ישראל חזק, אי אפשר לשבור אותנו, ואנחנו לא הולכים לשום מקום. רבים ניסו להשמיד אותנו, אבל אנחנו כאן כדי להישאר. ישראל תנצח, תרסק את חמאס ותשיב את החטופים".