מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נתניהו הזמין את הנשיא ביידן לביקור הזדהות בישראל

אחרי שבשבוע האחרון נשיא ארה"ב גילה תמיכה בלתי מפשרת במדינת ישראל במלחמתה מול ארגון הטרור חמאס שביצע פשעים מזוויעים נגד אזרחי ישראל, כעת מדווח כי נתניהו הזמין את הנשיא לביקור הזדהות בארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/23 21:47 ל בתשרי התשפד

נתניהו הזמין את הנשיא ביידן לביקור הזדהות בישראל
ביידן ונתניהו, צילום: Amos Ben Gershom/GPO

אחרי שבשבוע האחרון, נשיא ארצות הברית הביע את תמיכתו בישראל במלחמתה נגד חמאס באופן חסר תקדי, על פי דיווחים שונים, ראש הממשלה נתניהו הזמין את נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לביקור הזדהות עם ישראל. ההזמנה ניתנה בשיחה טלפונית וההערכות הן שביידן יענה להזמנה ועשוי להגיע עוד השבוע לישראל.

עיתונאי ופרשן חדשות 12 עמית סגל שיתף בניתוח האישי שלו את האירוע, וכתב: "מעבר לביקור הזדהות, יש גם חשיבות לעניות דעתי בביקור ביידן כדי למנוע או לעכב מלחמה בצפון. התגרות מלחמתית של חיזבאללה כשנשיא ארה"ב פה הוא עילה למשהו שלא נראה כמותו".

בהתייחסותו האחרונה של ג'ו ביידן למלחמה, אמר: "מתוך רוע צרוף 1,200 אזרחים נטבחו, ואני חוזר נטבחו בישראל, ביניהם 14 אזרחים אמריקנים נרצחו. הם הרגו תינוקות ושחטו משפחות שלמות. אנשים צעירים שהשתתפו בפסטיבל מוזיקה לחגוג שלום - נרצחו. אלפי פצועים אשר עדיין בחיים אבל כדורי המרצחים ישהו בגופם עד סוף החיים, הטראומות האלה לא יחלפו. כל כך הרבה משפחות חוששות לגורל יקיריהן האם הם מתים? האם הם בני ערובה שעומדים כעת בפני הוצאה להורג?".