רשמי: נתניהו ייפגש עם הנשיא ביידן - יוזמן לבית הלבן?

ראש הממשלה ימריא עם צאת החג לביקור המדיני בארצות הברית, שם ינאם בעצרת האו"ם. בלשכתו מפרסמים כי ייפגש עם כמה מנהיגים ובראשם הנשיא ביידן, אך לא ברור אם במסגרת הזמנה לבית הלבן או בשולי העצרת | נתניהו ייפגש עם אילון מאסק

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/23 20:27 כח באלול התשפג

רשמי:  נתניהו ייפגש עם הנשיא ביידן - יוזמן לבית הלבן?
נתניהו, ייפגש עם ביידן, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא בצאת ראש השנה לביקור מדיני בארה"ב, במהלכו ינאם ביום שישי בבוקר בעצרת הכללית של האו"ם. בלשכתו של נתניהו מפרסמים הערב (ה') את רשימת ראשי המדינות איתם ייפגש בארצות הברית וחושפים כי הוא ייפגש גם עם הנשיא ביידן. את הביקור בארה"ב יחל ראש הממשלה נתניהו בקליפורניה, שם ייפגש עם אילון מאסק ואחרים בנושא פיתוח בינה מלאכותית.

ביידן, שולץ וארדואן: הפגישות של נתניהו

"במסגרת ביקורו ייפגש עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, קנצלר גרמניה אולף שולץ, נשיא טורקיה רג'פ ארדואן, נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, נשיא דרום קוריאה יון סוק-יאול, מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש ומנהיגים נוספים" נכתב בהודעה.

ביידן, ייפגש עם נתניהו. צילום: AP Photo/ Andrew Harnik

יוזמן לבית הלבן?

יחד עם זאת לא נכתב כי הפגישה תיערך במסגרת הזמנה רשמית לבית הלבן, דבר עליו דובר רבות נוכח סירובו של ביידן להזמין את נתניהו וייתכן כי הפגישה בין שני המנהיגים תיערך רק בשולי עצרת האו"ם. כמו כן ייפגש רה"מ נתניהו במהלך ביקורו עם ראשי הקהילה היהודית בארה"ב.