נתניהו שוחח עם נשיא איחוד האמירויות - ויצא עם בשורה

לרגל הרמדאן וחג הפסח שוחח ראש הממשלה נתניהו עם מנהיג האמירויות, שייח׳ מוחמד בן זאיד. השניים דנו בהמשך קידום הסכם השלום ובירכו האחד את השני | השניים סיכמו: מפגש אישי בתקופה הקרובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/23 20:12 יג בניסן התשפג

נתניהו שוחח עם נשיא איחוד האמירויות - ויצא עם בשורה
נתניהו, בקרוב פגישה עם מנהיג האמירויות, צילום: Marc Israel Sellem/POOL

שיחה ידידותית: בתקופה האחרונה עלה מספר פעמים נושא היחסים עם איחוד האמירויות כאשר בעיתון סעודי נטען לפני מספר שבועות, כי הנסיכות שוקלת להוריד מעט מהייצוג הדיפלומטי בישראל. הערב (ג') שוחח ראש הממשלה נתניהו, עם מנהיג האמירויות שייח' מוחמד בן זאיד. השניים בירכו זה את זה לרגל חג הרמדאן וחג הפסח ולפי הודעת לשכת ראש הממשלה, השניים קבעו להיפגש בתקופה הקרובה.

נתניהו הודיע - תתקיים פגישה עם נשיא האמירויות

בהודעת לשכת ראש המדינה נכתב: "הנשיא של איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד, התקשר כעת לראש הממשלה בנימין נתניהו ובירך אותו ואת העם בישראל לרגל חג הפסח. ראש הממשלה נתניהו בירך את השייח' בן זאיד ואת העם האמירתי החוגגים בימים אלה את חג הרמדאן". 

"בשיחה ידידותית וחמה בין שני המנהיגים" המשיכו בלשכת נתניהו, "הם הביעו את מחויבותם לפעול להמשך קידום הסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאמירויות, כולל הרחבתו לתחומים חשובים נוספים. שני המנהיגים סיכמו להמשיך את השיח ביניהם במפגש אישי בתקופה הקרובה".

שייח

שייח' מוחמד בן זאיד, נשיא האמירויות צילום: shutterstock

בהודעת האמירתים המסרים שונים

למרות ההודעה החמימה, ישנם דיווחים לפיהם בהודעה ששוחררה מלשכת מנהיג איחוד האמירויות, צויינו מספר פרטים שונים מהודעת לשכת ראש הממשלה. כך לדברי הודעת האמירתים, ראש הממשלה הוא זה שהתקשר למנהיג האמירויות ולא להפך, בנוסף בהודעת האמירתים לא מוזכרת כל פגישה אפשרית בין השניים.