פצוע קשה מירי בנהריה

במהלך הלילה כוחות משטרה ומד"א הוזעקו לדירה בעיר הצפונית בעקבות קולות ירי, בזירה נמצא פצוע קשה כתוצאה מירי, על פי החשד חברו של הפצוע הוא זה שירה בנשקו

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/21 08:05 ד בתמוז התשפא

פצוע קשה מירי בנהריה
צילום: shutterstock

לילה לא שקט בעיר הצפונית נהריה, במהלך הלילה נפצע קשה צעיר בן 22 כתוצאה מירי, על פי החשד מי שגרם לפציעה הוא לא אחר מחברו של הצעיר. כוחות משטרה ומד"א שהוזעקו למקום מצאו פצוע קשה, על פי ההערכות הירי שהוביל לפציעה נגרם מפליטת כדור ולא בכוונה תחילה.

בהודעה מטעם המשטרה נמסר כי: "המשטרה עכבה תושב נהריה בחשד בחשד שירה בחברו, תושב הצפון, ככה״נ כתוצאה מפליטת כדור ופצע אותו באורח קשה. לפני זמן קצר הוזעקו שוטרים לדירה בנהריה בעקבות דיווח על פצוע קשה, תושב אזור הצפון בן 22 שפונה מהמקום למרכז הרפואי לגליל בנהריה לאחר שעפ"י החשד נורה על ידי חברו ככה״נ כתוצאה מפליטת כדור". 

השוטרים עכבו את החשוד בירי, תושב נהריה בן 21 לחקירה בתחנת המשטרה. בהתאם להתפתחות החקירה תחליט המשטרה האם לבקש מחר להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בקריות. 

הצעיר שנעצר הוא חייל משוחרר שרק לאחרונה החל לעבוד בחברת אבטחה, כחלק מעבודתו קיבל הצעיר אקדח ובו על פי החשד בוצע הירי. כמו כן נבדק אם שני הצעירים שיחקו בנשק וזו הסיבה לפליטת הכדור שהובילה לפציעת הצעיר.