מדוע הזמין יהודה גליק את אשת התקשורת והשמאל לכנסי הליכוד?

למרות הטענה כאילו יש כוונה להפוך את העצרת לזכרו של רבין לפוליטית, אמרה אמילי מואטי "חבריי היקרים בימין, אתם מאד רצויים בעצרת". חבר הליכוד השיב בציניות: "למה שאנשי ימין יבואו לעצרת שכל מטרתה להצביע עליהם ולהגיד 'אתם אשמים'?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/18 10:52 יב בתשרי התשעט

מדוע הזמין יהודה גליק את אשת התקשורת והשמאל לכנסי הליכוד?
לא יקבל את ההזמנה? גליק בעצרת קודמת, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

על רקע כוונת מארגני העצרת לזכרו של יצחק רבין, שלא להזמין אנשי ימין, קראה אמש (ה') אשת תקשורת ופעילת השמאל דווקא להגיע לכיכר. חבר הליכוד לא אהב את ההזמנה והגיב בהזמנה מקורית.

"חבריי היקרים בימין", צייצה אמילי מואטי, "אתם מאד רצויים בעצרת, מאד. הנה הזדמנות להגיד שמצביעי הימין הם לא הבעיה אלא הפיתרון. בואו. בואו כולם!".

אתמול, נחשף בערוץ 20 כי יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי החליט שהנואמים העצרת יהיו הוא ויו"ר האופוזיציה ציפי לבני בלבד. בכך נטען כי מטרתו להשיב לאירוע את הגוון הפוליטי שלו ולא להזמין אליו אנשי ימין. יש לציין כי בשנים האחרונות השתתפו בעצרות בין היתר תנועת בני עקיבא, ועל בימת הנואמים עמדו השר אורי אריאל, הרב בני לאו ואישי ציבור נוספים.

הזמנה לאירועי הליכוד

הזמנה לאירועי הליכודצילום: צילום מסך מחשבון הטוויטר של גליק

בתגובה להזמנתה של מואטי צייץ ח"כ יהודה גליק: "ברור לחלוטין. הימין גם מוזמן להצביע שמאל! למה שאנשי ימין יבואו לעצרת שכל מטרתה להצביע עליהם ולהגיד "אתם אשמים" ולקרוא להם להצביע שמאל אגב את גם מוזמנת לכל כנסי הליכוד. לקראת הפריימריז צפויים הרבה".