"מבקשת לפסול אותנו ומתחבקת עם רוצחי יהודים": עוצמה יהודית נגד זנדברג

במפלגה תקפו את יו"ר מרצ, שנפגשה עם יו"ר הרשות הפלסטינית, ואמרו כי "מי שמבקשת לפסול את מועמדי עוצמה יהודית, נפגשה עם האיש שתכנן את טבח הילדים במעלות. היא הדוגמא המובהקת לשפל בו נמצא השמאל הקיצוני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/19 15:14 ג באדר ב'

"מבקשת לפסול אותנו ומתחבקת עם רוצחי יהודים": עוצמה יהודית נגד זנדברג
נושמים לרווחה. בן גביר ובן ארי, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

במפלגת עוצמה יהודית תקפו היום (א') את יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג, על שנפגשה עם אבו מאזן ברמאללה.

"מי שמבקשת לפסול את מועמדי עוצמה יהודית", נאמר בהודעת המפלגה, "אלו ששולחים את בניהם לקו הראשון בצה"ל ומוסרים נפשם למען עם ישראל, נפגשה היום עם רב המרצחים אבו מאזן".

עוד אמרו במפלגה כי יו"ר הרשות הפלסטינית הוא "האיש שתכנן את טבח הילדים במעלות, האיש שמכחיש את שואת העם היהודי, האיש שקורא ככרות על שם מחבלים ומעביר להם משכורות לבתי הכלא, זהו האיש איתו נפגשה זנדברג, שאיבדה מזמן כל מוסר יהודי בסיסי". לדבריהם, "זנדברג היא הדוגמא המובהקת לשפל בו נמצא השמאל הקיצוני הישראלי. בשמאל הקיצוני זו המשוואה: אוהבי ישראל אאוט, שונאי ישראל אין".

יו"ר הרשות הפלסטינית ויו"ר מרצ בפגישתם

יו"ר הרשות הפלסטינית ויו"ר מרצ בפגישתםצילום: אלעד מלכא

בעוצמה יהודית הוסיפו כי "המדיניות אותה תנקוט עוצמה יהודית כנגד המחבלים מהרשות הפלסטינית היא ברורה: אנו נפסיק באופן מיידי את התיאום המדומה עם 'מנגנוני הביטחון', נפרק אותם מנשקם, ונחזיר את מדיניות הסיכולים הממוקדים לפעילות, כאשר אבו מאזן יהפוך מפרטנר למבוקש".

בשתי המפלגות מנהלות חזית מזה מספר שבועות, במיוחד על רקע הודעת מרצ כי חבריה לא יופיעו בפאנלים ולא יתראיינו לתקשורת לצד חברי עוצמה יהודית, וכן לאור העובדה כי מפלגת השמאל הייתה בין העותרות לוועדת הבחירות בדרישה לפסול את מיכאל בן ארי ואיתמר בן גביר מלהתמודד על מקומם בכנסת