מביך: סמסונג דוחה השקת מכשיר חדש - בגלל תקלות

ענקית הטכנולוגיה חילקה לכתבים את מכשירה החדש 'גלקסי פולד', ורגע לפני ההשקה הרשמית, החלו הכתבים לדווח על תקלות של שבירות, פגמים במסך ובעיות חומרה ותוכנה שונות. ההשקה נדחתה בחודש לפחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/19 19:08 יז בניסן התשעט

מביך: סמסונג דוחה השקת מכשיר חדש - בגלל תקלות
מכשירי סמסונג גלקסי, צילום: shutterstock

מבוכה לסמסונג. ענקית הטכנולוגיה הדרום הקוריאנית נאלצה לדחות לזמן לא ידוע את השקת המכשיר הטלפון הסלולרי המתקפל החדש שלה 'גלקסי פולד', לאחר שכתבים שקיבלו את המכשירים מהחברה, כהכנה להשקה הרשמית של המכשיר, דיווחו על תקלות רבות שמנעו מהן להשתמש בו. כך דווח בחדשות 12.

כתב מגזין הטכנולוגיה 'בלומברג', שנמנה על הכתבים שקיבלו את המכשיר מהיצרנית, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הטלפון "נשבר והפך לבלתי שמיש, אחרי יומיים בלבד של שימוש רגיל", ובתמונות שצייץ נראה כי המסך נפגם. כתבים נוספים דיווחו כי המסך מרצד ומונע שימוש במכשיר, אחרים דיווחו על בליטות בגוף המכשיר.

השקת המכשיר היתה צפויה להתקיים ביום שישי, אך היא נדחתה, והעיתון "וול סטריט ג'ורנל" מדווח כי מדובר בדחייה של חודש במקרה הטוב. סמסונג הודיעה בתגובה כי "תבחן בצורה מקיפה את היחידות הפגומות". על פי הנתונים הרשמיים של החברה הקוריאנית, כל יחידות המכשיר שהוצעו במכירה מוקדמת נמכרו, במחיר רצחני של 1980 דולר.