הותר לפרסום: עמית אלמוג הוא החשוד ברצח בת זוגו

עמית אלמוג בן 21 חשוד שחנק למוות את חברתו, מאיה ווישניאק בת 22 מאורנית, ברמת גן. אמה אמרה בדמעות: "ראיתי אותך עולה ופורחת ועכשיו מה יהיה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/20 18:35 כה באייר התשפ

הותר לפרסום: עמית אלמוג הוא החשוד ברצח בת זוגו
צילום: באדיבות המשפחה

הותר לפרסום כי עמית יוסי אלמוג, בן 21, הוא החשוד ברצח בת זוגו, מאיה ווישניאק בת 22 מאורנית, ביום שבת האחרון ברמת גן. על-פי החשד, פרץ ויכוח שהסלים בינה לבינו - והוא חנק אותה למוות. כששבה אימו לבית הוא סיפר לה כי ביצע את המעשה המזוויע, דקר אותה ונמלט מהמקום.

האם הילה סיפרה בדמעות ובקול חנוק סיפרה על הבת שאיבדה לשווא: "מאיה שלנו נפש חופשייה ותאבת חיים. היא לימדה את כולנו שאין דבר כזה בלתי אפשרי. היא הציבה יעדים, חשבה באופן מקורי, ילדה של אושר ושיחות עמוקות. האם סיפרה כי היא ידעה לזהות כל נימת קול וכל הבעת פנים. ראיתי אותך עולה ופורחת ועכשיו מה יהיה?". 

אחותה של מאיה סיפרה על הקשר שלהן בבכי: "אנחנו תאומות, הקשר שלנו מיוחד. לא היינו צריכות מילים אלא רק מבטים. פרצוף אחד ואני מבינה הכול. היינו כל כך דומות ואת השלמת אותי. היית החצי השני שלי. אני מחכה שתרדי למטה במדרגות ותצחקי. לולי שלי - נישאר משפחה מאושרת ותומכת אני מבטיחה לך. את אף פעם לא תהיי חלק מהסטטיסטיקה".

האח אייל נזכר: "היינו אוכלים וצוחקים יחד. היא הייתה מאוד חכמה, חכמת חיים לא מהעולם הזה. היו לה המון תכניות לעתיד ואולי היא הייתה כובשת את העולם. כמה שאני עצוב שלא נראה אותך, כמה אני מתגעגע לריבים המטופשים וליציאות שלנו. רק בשבוע שעבר הבטחת שנלך לחוף בסידני. אל תדאגי מיה, אף אחד לא נכנס לחדר שלך אפילו שאת לא פה".