בחסות נגיף הקורונה: יסגרו כל חופי הרחצה בישראל

מסמך שהועבר היום לרשויות החופיות בישראל קובע כי כלל חופי הרחצה בישראל יסגרו החל מהיום למתרחצים. בנוסף, יופסקו כלל שירותי ההצלה ויחסמו כל דרכי הגישה לחופים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/20 16:40 כא באדר התשפ

בחסות נגיף הקורונה: יסגרו כל חופי הרחצה בישראל
חוף גינוסר, צילום: מילה אביב, פלאש 90

משבר נגיף הקורונה הגיע גם לחופי הרחצה. במסמך שהועבר היום לרשויות החופיות בישראל, על ידי עטאף חיראלדין, מנהל האגף לחופי הרחצה במשרד הפנים, נקבע כי כלל חופי הרחצה בישראל יסגרו החל מהיום (ג) למתרחצים ויופסקו כלל שירותי ההצלה. בנוסף, יחסמו כל דרכי הגישה לחופים. איסורים אלו יאכפו על ידי רשויות החוק וקנסות צפויים למפריהם. 

יו"ר איגור ערים כינרת וראש מועצה אזורית עמק הירדן עידן גרינבאום מסר כי עקב ההחמרה בהתפשטות הקורונה בישראל והנחיות משרדי הבריאות והפנים, יסגרו כל 15 חופי איגוד ערים כינרת, כולל חניוני יום ולילה, ינעלו שערי חניות רכבים, יחסמו דרכי הגישה לחופים ולא יינתנו שירותי הצלה. פעולות אלה נועדו לשמור על בטיחות האזרחים וחייהם ולמנוע שוטטות של אנשים בחופי הכינרת.

במסמך שהועבר היום לרשויות החופיות בישראל, על ידי עטאף חיראלדין, מנהל האגף לחופי הרחצה במשרד הפנים, נקבע כי כלל חופי הרחצה בישראל יסגרו החל מהיום למתרחצים ויופסקו כלל שירותי ההצלה. כמו כן, יחסמו כל דרכי הגישה לחופים, איסורים אלו יאכפו על ידי רשויות החוק.

הנחיה זו מגיעה בהשמך להנחיית משרד הבריאות לציבור, שלא לצאת לפארקים, גינות המשחקים, חופי הים, בריכות, מוזיאונים, שמורות טבע וגנים וכד'.